Wspomaganie dzieci w skupianiu uwagi – metodyka
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-1S-WDS |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wspomaganie dzieci w skupianiu uwagi – metodyka |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
Zna wyniki badań dotyczących relacji pomiędzy skupieniem uwagi, uczeniem się i zapamiętywaniem Ma rozeznanie w wiedzy o wdrażaniu dzieci do gospodarowania zasobami poznawczymi Dysponuje wiedzą dotyczącą wspomagania dzieci w skupianiu uwagi i gospodarowaniu zasobami poznawczymi i potrafi ją zastosować, np. teoria skryptów Umie organizować zajęcia wdrażające do skupienia uwagi umie wspomagać dzieci w skutecznym opanowaniu wierszy na pamięć. potrafi wspomagać rozwój pamięci wzrokowej. umie wspomagać dzieci w zapamiętywaniu informacji uporządkowanych jedna po drugiej. potrafi wspomagać dzieci w uważnym słuchaniu, wyłuskiwaniu i zapamiętywaniu ważnych informacji. umie wspomagać dzieci w atrakcyjnym prezentowaniu siebie i obdarzaniu uwagą innych. Student ma przekonanie o potrzebie wspomagania dzieci w rozwoju do skupiania uwagi i zapamiętywania. Student wykazuje się osobowością podnoszącą podczas wspomagania dzieci w rozwoju do skupiania uwagi i zapamiętywania. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.