dr
Joanna Rostkowska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY - SEMESTR ZIMOWY
Wtorek 13:30-14:30
Środa 10:30-11:30 (Dyżur w formie stacjonarnej oraz poprzez aplikację MS Teams)
St. Niestacjonarne
9.11.2024 13.00-14.00
5.01.2025 13.00-14.00
Koordynowane przedmioty
2021Z - Fonetyka i ortofonia PC-5S-FOO
2021Z - Nauka o języku PC-2S-NJE
2021Z - Nauka o języku PC-5S-NJE
2021Zn - Nauka o języku PC-2S-NJE
2022Z - Fonetyka i ortofonia PC-5S-FOO
2022Z - Nauka o języku PC-5S-NJE
2022Z - Podstawy logopedii PC-5S-PLO
2022Z - Surdologopedia PC-5S-SUL1
2023Z - Fonetyka i ortofonia PC-5S-FOO
2023Z - Nauka o języku PC-5S-NJE
2023Z - Podstawy logopedii PC-5S-PLO
2024Z - Nauka o języku PC-5S-NJE
Prowadzone przedmioty
2016n - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu 10-2S-MSK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Zn - Diagnoza funkcjonalna dziecka z wadą słuchu 10-2S-DFS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Zn - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu - 1 10-2S-MS1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu - 2 10-2S-MS2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z wadą słuchu 10-5S-MSS1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2020L - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka PC-2S-PIE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Projektowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dziecka PC-2S-PIE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Dydaktyka specjalna PC-5F-DYS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 6)
2021L - Praktyka asystencka w placówkach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-5P-SUR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Psychologiczne aspekty funkcjonowania osób z wadą słuchu PC-2S-PFS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Metodyka wspomagania rozwoju poznawczego w grupach integracyjnych PC-2S-MWG:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021Ln - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu (20 godz.) PC-2P-STP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Metodyka kształcenia uczniów z wadami słuchu PC-5F-MUS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 5)
2022Z - Metodyka kształcenia uczniów z zaburzeniami komunikacji PC-5F-MUK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 5)
2022L - Praktyka asystencka w placówkach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-5P-SUR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Praktyka asystencka w poradniach rehabilitacyjnych, specjalnych przedszkolach dla dzieci z wadą słuchu (20 godz.) PC-2P-STP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Metodyka kształcenia uczniów z wadami słuchu PC-5F-MUS:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 9)
2023Z - Metodyka kształcenia uczniów z zaburzeniami komunikacji PC-5F-MUK:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2023L - Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego u dzieci - diagnoza i terapia PC-5S-CZS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Praktyka asystencka w placówkach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-5P-SUR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Metodyka kształcenia uczniów z zaburzeniami komunikacji PC-5F-MUK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024Z - Metodyka kształcenia uczniów z wadami słuchu PC-5F-MUS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2024Z - Metodyka kształcenia uczniów z zaburzeniami komunikacji PC-5F-MUK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2024Z - Podstawy audiologii pedagogicznej i nowoczesne sposoby protezowania PC-5S-PAN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024Z - Rodzina dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-RDS1:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2024L - Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego u dzieci - diagnoza i terapia PC-5S-CZS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Praktyka asystencka w placówkach dla dzieci z wadą słuchu (40 godz.) PC-5P-SUR1:
Ćwiczenia (grupa 1)