Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Surdologopedia [PC-5S-SUL1] Semestr zimowy 2022/2023
Ćwiczenia, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Surdologopedia [PC-5S-SUL1]
Zajęcia: Semestr zimowy 2022/2023 [2022Z] (w trakcie)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 13:30 - 15:05
sala 1010
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 19
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Joanna Rostkowska
Literatura:

1. Gałkowski T., Jastrzębowska G. (red.) Logopedia, Opole 1999

2. Gunia G., Terapia logopedyczna dzieci z zaburzeniami słuchu i

mowy, Kraków 2010

3. Kurkowski Z.M., Mowa dzieci sześcioletnich z uszkodzonym

narządem słuchu, Lublin, 1996

4. Krakowiak K., Panasiuk M., Umiejętności komunikacyjne dzieci z

uszkodzonym narządem słuchu, Lublin 1992

5. Lowe A., Wychowanie słuchowe, PZWL, Warszawa, 1985

6. Prożych A., Radziszewska-Konopka M., Poradnik dla rodziców i

specjalistów pracujących z dzieckiem z wadą słuchu,

Warszawa 2007, www.logopedia.warszawa.pl

7. Rodak H., Terapia dziecka z wadą wymowy, PFZM, 1992

Zakres tematów:

1. Prezentacja schematu diagnozy surdologopedycznej.

2. Prezentacja przygotowywanych pomocy do ćwiczeń wstępnych.

3. Omówienie i prezentacja rodzajów ćwiczeń słuchowych.

4. Terapia mowy bezdźwięcznej

5. Praca nad rozwojem językowym dziecka z wadą słuchu

6. Prezentacja metod terapii.

7. Symulacja zajęć surdologopedycznych przez studentów.

Metody dydaktyczne:

Podająca, problemowa, aktywizująca

Metody i kryteria oceniania:

Przygotowanie pomocy dydaktycznych,

Uwagi:

grupa ćwiczeniowa dla IV DMPC-SUR

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.1.0-1 (2023-01-18)