aktywny pracownik nieetatowy
|
dr
Barbara Pietrzak
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
INSTYTUT WSPOMAGANIA ROZWOJU CZŁOWIEKA I EDUKACJI
Terminy dyżurów dla studentów w semestrze letnim 2021/2022:
sobota (25.06.22r.) godz. 09.00 - 11.00
Koordynowane przedmioty
Prowadzone przedmioty
2016Z - Rozwój języka i mowy dziecka – wspieranie terapii specjalistycznej SP-RJM1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Specjalne potrzeby edukacyjne - wykrywanie i udzielanie wsparcia 10-0S-SPD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2016Ln - Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się czytania i pisania 10-4S-DTC:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Wychowanie i nauczanie dzieci w grupie integracyjnej 10-1S-WDI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Zn - Diagnoza i wspomaganie dziecka z trudnościami w uczeniu się czytania i pisania 10-4S-DTC1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018L - Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów – metodyka projektowania działań 10-0S-SPE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności językowych 10-4S-DIP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018Ln - Specjalne potrzeby edukacyjne - wykrywanie i udzielanie wsparcia 10-1S-SEU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności językowych 10-4S-DIP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2019Ln - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności językowych PE-2S-DIP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2020L - Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów – metodyka projektowania działań 10-0S-SPE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności językowych PE-2S-DIP:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2021L - Monitorowanie rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym PW-5F-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021L - Podstawy diagnostyki edukacyjnej w klasach I-III PW-5F-PEK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021Ln - Diagnoza i terapia dziecka z trudnościami w opanowaniu umiejętności językowych PE-2S-DIP:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2021Ln - Monitorowanie rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym PW-5F-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022L - Konstruowanie programów wspierania rozwoju dzieci w klasach I-III PW-5F-KWK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2022L - Monitorowanie rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym PW-5F-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2022Zn - Metody diagnozy i wspierania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych SP-MDU1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Zn - Metody diagnozy i wspierania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych SP-MDU2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Zn - Specjalne potrzeby edukacyjne - metodyka projektowania działań PE-2S-SPE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Indywidualizowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PE-2S-IPE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2022Ln - Konstruowanie programów wspierania rozwoju dzieci w klasach I-III PW-5F-KWK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Ln - Monitorowanie rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym PW-5F-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Ln - Podstawy diagnostyki edukacyjnej w klasach I-III PW-5F-PEK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Ln - Wspomaganie rozwoju dzieci PE-2S-WRD:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2023Z - Wspieranie nabywania umiejętności językowych u dzieci z trudnościami uczeniu się PW-5S-WJT:
Wykład (grupa 1)
2023L - Monitorowanie rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym PW-5F-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2023Zn - Metody diagnozy i wspierania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych SP-MDU2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023Zn - Praktyka asystencka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych (40 godz.) PE-2P-PEK1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Praktyka asystencka w poradniach psychologiczno-pedagogicznych lub szkołach podstawowych (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) (20 godz.) PW-5P-PEK1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Zn - Praktyka pedagogiczna - korekcyjna w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach podstawowych (60 godz.) PE-2P-PEK2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Zn - Specjalne potrzeby edukacyjne – metodyka projektowania działań PW-5F-SPD:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Zn - Wspieranie nabywania umiejętności językowych u dzieci z trudnościami uczeniu się PW-5S-WJT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023Ln - Podstawy diagnostyki edukacyjnej na etapie edukacji wczesnoszkolnej PW-5F-PDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2024Z - Wspieranie nabywania umiejętności językowych u dzieci z trudnościami uczeniu się PW-5S-WJT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2024L - Monitorowanie rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym PW-5F-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2024Zn - Metody diagnozy i wspierania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych SP-MDU1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024Zn - Metody diagnozy i wspierania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych SP-MDU2:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024Zn - Wspieranie nabywania umiejętności językowych u dzieci z trudnościami uczeniu się PW-5S-WJT:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024Ln - Monitorowanie rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym PW-5F-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)