Adiunkt w jednostce Zakład Kulturowych Podstaw Pedagogiki i Pedagogiki Ogólnej
|
dr
Ewa Dąbrowa
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
INSTYTUT PEDAGOGIKI
DYŻUR (semestr zimowy 2024/25)
--------------------------------------------------
Urlop naukowy
--------------------------------------------------
Koordynowane przedmioty
2016Z - Pedagogika porównawcza 10-4F-PRA
2016Z - Pedagogika szkolna 10-1S-PSK
2016Z - Seminarium SP-S-SZP1
2016L - Pedagogika porównawcza 10-4F-PRA
2016L - Pedagogika szkolna 10-1S-PSK
2016Zn - Pedagogika porównawcza 10-4F-PRA
2016Zn - Pädagogik der Vielfalt 10-0F-PDV
2016Ln - Pedagogika porównawcza 10-4F-PRA
2017Z - Pedagogika porównawcza 10-4F-PRA
2017Z - Pedagogika szkolna 10-1S-PSK
2017Z - Seminarium SP-S-SZP2
2017L - Pedagogika szkolna 10-1S-PSK
2017L - Practical Module 10-FF-PR4
2017Zn - Pedagogika porównawcza 10-4F-PRA
2018Z - Pedagogika porównawcza 10-4F-PRA
2018Z - Pedagogika szkolna 10-1S-PSK
2018L - Pedagogika szkolna 10-1S-PSK
2018L - Seminarium - 1 SP-S-SZPa
2018Zn - Pedagogika porównawcza 10-4F-PRA
2019Z - Pedagogika porównawcza 10-4F-PRA
2019Z - Pedagogika szkolna 10-1S-PSK
2019Z - Seminarium - 2 SP-S-SZPb
2019L - Pedagogika szkolna 10-1S-PSK
2019Zn - Pedagogika porównawcza 10-4F-PRA
2020Z - Pedagogika porównawcza PE-2F-PER
2020Zn - Pedagogika porównawcza PE-2F-PER
2021Z - Edukacja międzykulturowa PE-3S-EMI
2021Z - Pedagogika porównawcza PE-2F-PER
2021Zn - Pedagogika porównawcza PE-2F-PER
2022Z - Edukacja międzykulturowa PE-3S-EMI
2022Z - Pedagogika porównawcza PE-2F-PER
2022Zn - Pedagogika porównawcza PE-2F-PER
2022Ln - Dziecko w kulturze IP-2F-DZK
2022Ln - Pedagogika porównawcza PE-2F-PER
2022Ln - Wybrane problemy społeczne WS-3F-WSL
2023Z - Edukacja międzykulturowa PE-3S-EMI
Prowadzone przedmioty
2016Z - Diagnozowanie procesów edukacyjnych w szkole i środowisku 10-1S-DIE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2016Z - Edukacja międzykulturowa w szkole 10-1S-EMS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2016Z - Pedagogika szkolna i przedszkolna SP-PSZ:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2016Z - Seminarium SP-S-SZP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2016L - Propedeutyka praktyk pedagogicznych 10-0S-PPP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2016Ln - Pedagogical Implications of Children's Rights and Childhood in the Face of the Challenges of the 21st Century 10-0F-PIM:
Wykład (grupa 1)
2016Ln - Pädagogik im Kontext der Menschenrechte und Antidiskriminierung 10-0F-PKM:
Wykład (grupa 1)
2017Z - Diagnozowanie procesów edukacyjnych w szkole i środowisku 10-1S-DIE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Z - Edukacja międzykulturowa w szkole 10-1S-EMS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2)
2017L - Propedeutyka praktyk pedagogicznych 10-0S-PPP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2017Zn - The Contemporary Problems of Children and Childhood in Multicultural Societies 10-0F-CPS:
Wykład (grupa 1)
2017Ln - The Contemporary Problems of Children and Childhood in Multicultural Societies 10-0F-CPS:
Wykład (grupa 1)
2018Z - Diagnozowanie procesów edukacyjnych w szkole i środowisku 10-1S-DIE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Propedeutyka praktyk pedagogicznych 10-0S-PPP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2018L - Współpraca międzysektorowa i wolontariat 10-1S-WMW1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018Ln - Pedagogical Implications of Children's Rights and Childhood in the Face of the Challenges of the 21st Century 10-0F-PIM:
Wykład (grupa 1)
2019Z - Diagnozowanie procesów edukacyjnych w szkole i środowisku 10-1S-DIE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Z - Pedagogical Implications of Children's Rights and Childhood in the Face of the Challenges of the 21st Century 10-0F-PIM:
Wykład (grupa 1)
2019L - Pedagogical Implications of Children's Rights and Childhood in the Face of the Challenges of the 21st Century 10-0F-PIM:
Wykład (grupa 1)
2019L - Współpraca międzysektorowa i wolontariat 10-1S-WMW1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2019Ln - Pedagogical Implications of Children's Rights and Childhood in the Face of the Challenges of the 21st Century 10-0F-PIM:
Wykład (grupa 1)
2020Z - Diagnozowanie potrzeb kulturalnych społeczności PE-3S-DPK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Z - Diagnozowanie procesów edukacyjnych w szkole i środowisku 10-1S-DIE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020L - Współpraca międzysektorowa i wolontariat 10-1S-WMW1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2021Z - Diagnozowanie potrzeb kulturalnych społeczności PE-3S-DPK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021L - Edukacja na rzecz różnorodności kulturowej PE-3F-ERK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2022Z - Diagnozowanie potrzeb kulturalnych społeczności PE-3S-DPK:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Z - Exclusion and Marginalization in Education and Social Life 00-0F-EXE:
Konwersatorium (grupa 1)
2022Zn - Convenzione sui diritti del fanciullo e le sue conseguenze nei sistemi giuridici e nella practica educativa 00-0F-CDF:
Konwersatorium (grupa 1)
2022Ln - Infanzia in condizioni di crisi - la prospettiva interdisciplinare 00-0F-ICC:
Konwersatorium (grupa 1)
2023Z - Diagnoza społeczno-kulturalnych potrzeb środowiska lokalnego PE-3S-DPL:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Lp - Psychospołeczne podstawy metodyki pracy z dziećmi i uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi SP-PET:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Lpod - Psychospołeczne podstawy metodyki pracy z dziećmi i uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi SP-PET:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Diagnoza społeczno-kulturalnych potrzeb środowiska lokalnego PE-3S-DPL:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)