dr
Kamila Miler-Zdanowska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY - SEMESTR ZIMOWY
_____________________
Dr k. Miler-Zdanowska przekłada dyżur:
- z czwartku 9.01.2025 na wtorek 14.01.2025 12:30-13:30,
- z czwartku 16.01.2025 na środę 15.01.2025 10:00-11:00.
_____________________
Wtorek 11:30-12:30
Czwartek 08:30-09:30 (Dyżur w formie stacjonarnej oraz poprzez aplikację MS Teams)
St. Niestacjonarne
12.01.2024 09:30-10:30
26.01.2024 09:30-10:30
Koordynowane przedmioty
2020L - Przygotowywanie grantów ID-2F-PRG
2021L - Moda a niepełnosprawność 00-FF-MNI
2021Ln - Metody współpracy z rodziną PC-2S-MWR
2021Ln - Moda a niepełnosprawność 00-FF-MNI
2022L - Moda a niepełnosprawność 00-FF-MNI
2022L - Moda a niepełnosprawność 00-FF-MNI1
2022Ln - Moda a niepełnosprawność 00-FF-MNI
2022Ln - Moda a niepełnosprawność 00-FF-MNI1
2023L - Moda a niepełnosprawność 00-FF-MNI1
2023L - Praktyka asystencka w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3a
2023Ln - Moda a niepełnosprawność 00-FF-MNI1
2023Ln - Praktyka asystencka w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3a
2024L - Metodyka nauczania i wychowania przedszkolnego dzieci z niepełnosprawnością wzroku PC-5S-NDW
2024L - Moda a niepełnosprawność 00-FF-MNI1
2024L - Praktyka asystencka w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3a
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w zakresie nauczania orientacji przestrzennej i samodzielnego poruszania się osób z dysfunkcją wzroku - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-TYF2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka pedagogiczna śródroczna w zakresie nauczania orientacji przestrzennej i samodzielnego poruszania się osób z dysfunkcją wzroku - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-TYF3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metodyka nauczania orientacji przestrzennej osób słabowidzących 10-2S-MOS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Podstawy orientacji przestrzennej i poruszania się osób z dysfunkcją wzroku SP-POW1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Zaawansowane techniki poruszania się osób z dysfunkcją wzroku 10-2S-ZTP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET) dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2S-KIW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Metodyka nauczania i wychowania przedszkolnego dzieci z dysfunkcją wzroku 10-2S-MPW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Metodyka nauczania orientacji przestrzennej małych dzieci z dysfunkcją wzroku 10-2S-NOM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Metodyka nauczania orientacji przestrzennej osób niewidomych 10-2S-MON1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017 - Praktyka pedagogiczna śródroczna w zakresie nauczania orientacji przestrzennej i samodzielnego poruszania się osób z dysfunkcją wzroku - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-TYF3a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka nauczania orientacji przestrzennej osób słabowidzących 10-2S-MOS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Zaawansowane techniki poruszania się osób z dysfunkcją wzroku 10-2S-ZTP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET) dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2S-KIW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Metodyka nauczania i wychowania przedszkolnego dzieci z dysfunkcją wzroku 10-2S-MPW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Metodyka nauczania orientacji przestrzennej małych dzieci z dysfunkcją wzroku 10-2S-NOM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Metodyka nauczania orientacji przestrzennej osób niewidomych 10-2S-MON1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w zakresie nauczania orientacji przestrzennej i samodzielnego poruszania się osób z dysfunkcją wzroku 10-2P-TYF2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Metodyka nauczania orientacji przestrzennej osób słabowidzących 10-2S-MOS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Zaawansowane techniki poruszania się osób z dysfunkcją wzroku 10-2S-ZTP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET) dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2S-KIW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Metodyka nauczania i wychowania przedszkolnego dzieci z dysfunkcją wzroku 10-2S-MPW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Metodyka nauczania orientacji przestrzennej małych dzieci z dysfunkcją wzroku 10-2S-NOM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Metodyka nauczania orientacji przestrzennej osób niewidomych 10-2S-MON1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w zakresie nauczania orientacji przestrzennej i samodzielnego poruszania się osób z dysfunkcją wzroku 10-2P-TYF2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Metodyka nauczania orientacji przestrzennej osób słabowidzących 10-2S-MOS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Zaawansowane techniki poruszania się osób z dysfunkcją wzroku 10-2S-ZTP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET) dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2S-KIW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Metodyka nauczania orientacji przestrzennej małych dzieci z dysfunkcją wzroku 10-2S-NOM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Metodyka nauczania orientacji przestrzennej osób niewidomych 10-2S-MON1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczna śródroczna w zakresie nauczania orientacji przestrzennej i samodzielnego poruszania się osób z dysfunkcją wzroku 10-2P-TYF3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z dysfunkcją wzroku 10-5S-MTW3:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2020Z - Metodyka nauczania orientacji przestrzennej małych dzieci z dysfunkcją wzroku 10-2S-NOM:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Rodzina dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-RDS:
Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8)
2020L - Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET) dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2S-KIW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Zaawansowane techniki poruszania się osób z dysfunkcją wzroku 10-2S-ZTP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z dysfunkcją wzroku PC-2S-MTW:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2020Zn - Rodzina dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-RDS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021Z - Rodzina dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-RDS:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2021L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 6)
2021Zn - Programy wychowawcze w edukacji włączającej PC-2S-PWW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2021Ln - Metody współpracy z rodziną PC-2S-MWR:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2021Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Ln - Programy wychowawcze w edukacji włączającej PC-2S-PWW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Z - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 7)
2022Z - Rodzina dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-RDS:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2022L - Podstawy pisma Braille’a i przewodnika osób niewidomych PC-5F-PPB:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2022Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Z - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2023L - Metodyka oceny i wspomagania rozwoju dzieci niewidomych i słabowidzących w wieku przedszkolnym PC-5S-MDS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Podstawy pisma Braille’a i przewodnika osób niewidomych PC-5F-PPB:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2023L - Praktyka asystencka w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Zn - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Ln - Praktyka asystencka w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024Z - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2024L - Metodyka edukacji przedszkolnej dzieci z niepełnosprawnością wzroku PC-5S-MPW1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Podstawy nauczania orientacji przestrzennej osób z niepełnosprawnością wzroku PC-5S-POW:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Podstawy pisma Braille’a i przewodnika osób niewidomych PC-5F-PPB:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2024L - Praktyka asystencka w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3a:
Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)