![]() |

dr
Kornelia Czerwińska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY - SEMESTR ZIMOWY
____________________
Dr Kornelia Czerwińska przekłada dyżur z dn. 12 lutego na 7 lutego (piątek) na godz. 9:20-10:20, s. 3505.
____________________
Poniedziałek 11:30-12:30
Wtorek 11:30-12:30 (Dyżur w formie stacjonarnej oraz poprzez aplikację MS Teams)
St. Niestacjonarne
----
Koordynowane przedmioty
2016Z - Praktyka indywidualna w organizacjach, placówkach edukacyjnych i (lub) rehabilitacyjnych SP-P-TYI
2016Z - Psychologia niepełnosprawności 10-7F-PYN
2016Z - Rehabilitacja wzroku SP-RHW1
2016Z - Techniki brajlowskie SP-TBR1
2016Z - Tyflopedagogika SP-TYF1
2016Z - Tyflopsychologia 10-2S-TYP
2017Z - Psychologia niepełnosprawności 10-7F-PYN
2017Z - Tyflopsychologia 10-2S-TYP
2017L - Przygotowywanie grantów 10-7F-PRG
2018Z - Psychologia niepełnosprawności 10-7F-PYN
2018Z - Tyflopsychologia 10-2S-TYP
2019Z - Psychologia niepełnosprawności ID-2F-PYN
2019Z - Tyflopsychologia 10-2S-TYP
2019L - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w placówkach edukacyjnych dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2P-TYF3b
2019L - Przygotowywanie grantów 10-7F-PRG
2019L - Psychologia rozwojowa PC-5F-PYR
2020L - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w placówkach edukacyjnych dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2P-TYF3b
2021L - Psychologia rozwoju PC-5F-PYR1
2022L - Psychologia rozwoju PC-5F-PYR1
2022L - Psychologia rozwoju PC-5F-PYR2
2024Z - Tyflopsychologia PC-5S-TYP
Prowadzone przedmioty
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych dla dzieci słabowidzących i niewidomych - 2 tyg. (40 godz.) 10-2P-TYF2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w placówkach edukacyjnych dla uczniów z dysfunkcją wzroku - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-TYF3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metodyka nauczania dzieci niewidomych i słabowidzących SP-MNS1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Praktyka asystencka w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych dla uczniów niewidomych i słabowidzących SP-P-TYF2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Praktyka indywidualna w organizacjach, placówkach edukacyjnych i (lub) rehabilitacyjnych SP-P-TYI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Psychologiczne i społeczne aspekty uszkodzenia wzroku SP-PUW1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Wczesna interwencja dziecka niewidomego i słabowidzącego 10-2S-WID:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Z - Wspomaganie rozwoju dzieci z dysfunkcją wzroku w wieku przedszkolnym SP-WWP1:
Wykład (grupa 1)
2016L - Metodyka oceny i wspomagania rozwoju dzieci niewidomych i słabowidzących w wieku przedszkolnym 10-2S-MDN1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016L - Metodyka wychowania i kształtowania umiejętności społecznych dzieci 10-0S-MWS:
Ćwiczenia (grupa 3)
2017 - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w placówkach edukacyjnych dla uczniów z dysfunkcją wzroku - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-TYF3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metody oceny i usprawniania wzroku u starszych dzieci, młodzieży i dorosłych SP-OWS:
Wykład (grupa 1)
2017Z - Psychologiczne i społeczne aspekty rehabilitacji słabowidzących SP-SRS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Wczesna interwencja dziecka niewidomego i słabowidzącego 10-2S-WID:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2017L - Metodyka oceny i wspomagania rozwoju dzieci niewidomych i słabowidzących w wieku przedszkolnym 10-2S-MDN1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2017L - Metodyka wychowania i kształtowania umiejętności społecznych dzieci 10-0S-MWS1:
Ćwiczenia (grupa 2)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych dla dzieci słabowidzących i niewidomych 10-2P-TYF2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Wczesna interwencja dziecka niewidomego i słabowidzącego 10-2S-WID:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2019L - Metodyka oceny i wspomagania rozwoju dzieci niewidomych i słabowidzących w wieku przedszkolnym 10-2S-MDN1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2019L - Metodyka wychowania i kształtowania umiejętności społecznych dzieci 10-0S-MWS1:
Ćwiczenia (grupa 2)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych dla dzieci słabowidzących i niewidomych 10-2P-TYF2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w placówkach edukacyjnych dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2P-TYF3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Psychologia rozwojowa PC-5F-PYR:
Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2019Zn - Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze SPE SP-PDI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019Ln - Psychologiczne i społeczne aspekty rehabilitacji słabowidzących SP-SRS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019Ln - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością wzroku SP-WNW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych dla dzieci słabowidzących i niewidomych 10-2P-TYF2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Wczesna interwencja dziecka niewidomego i słabowidzącego 10-2S-WID:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2020L - Metodyka oceny i wspomagania rozwoju dzieci niewidomych i słabowidzących w wieku przedszkolnym 10-2S-MDN1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych dla dzieci słabowidzących i niewidomych 10-2P-TYF2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w placówkach edukacyjnych dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2P-TYF3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Psychologia rozwojowa PC-5F-PYR:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2020Zn - Metody oceny i usprawniania wzroku u starszych dzieci, młodzieży i dorosłych SP-OWS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Ln - Psychologiczne i społeczne aspekty rehabilitacji słabowidzących SP-SRS:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Ln - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością wzroku SP-WNW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych dla dzieci słabowidzących i niewidomych 10-2P-TYF2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w placówkach edukacyjnych dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2P-TYF3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (30 godz.) PC-5P-KIE2:
Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8)
2021L - Psychologia rozwoju PC-5F-PYR1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2021L - Psychologia rozwoju człowieka z elementami psychopatologii LO-3F-PIC:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021Zn - Metody oceny i usprawniania wzroku u starszych dzieci, młodzieży i dorosłych SP-OWS:
Wykład (grupa 1)
2021Zn - Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze SPE SP-PDI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021Ln - Psychologia rozwoju człowieka z elementami psychopatologii LO-3F-PIC:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolu (30 godz.) PC-5P-KIE2:
Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8), Ćwiczenia (grupa 9)
2022L - Psychologia rozwoju PC-5F-PYR2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2022L - Psychologia rozwoju człowieka z elementami psychopatologii LO-3F-PIC:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023Z - Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-PDS1:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 1)
2023L - Praktyka asystencka w przedszkolu (30 godz.) PC-5P-KIE2a:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2023Zn - Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-PDS1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023Ln - Psychologiczne aspekty rehabilitacji osób z niepełnosprawnością wzroku SP-OKU:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)