Adiunkt w jednostce Zakład Historii Wychowania
|
dr
Alicja Zagrodzka
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
INSTYTUT PEDAGOGIKI
DYŻUR (semestr zimowy 2024/25)
--------------------------------------------------
ST. STACJONARNE:
c.1. środa 09:30 - 10:30 (p.3422); czwartek 14:00 - 15:00 (p.3422)
c.2. poniedziałek 10:00 - 11:00 (p.3422); czwartek 14:00 - 15:00 (p.3422)
--------------------------------------------------
ST. NIESTACJONARNE:
-
Koordynowane przedmioty
2019L - Świat uczuć i potrzeb. Wprowadzenie do „Porozumienia bez Przemocy” Marshalla B. Rosenberga 10-FF-SUP
2020Zn - Historia wychowania PC-5F-HWI
2020Zn - Historia wychowania PE-3F-HWI
2021Z - Historia wychowania LO-3F-HWI
2021Z - Świat uczuć i potrzeb. Wprowadzenie do „Porozumienia bez Przemocy” Marshalla B. Rosenberga 00-FF-SUP
2021Zn - Historia wychowania LO-3F-HWI
2021Zn - Historia wychowania PC-5F-HWI
2021Zn - Historia wychowania PE-3F-HWI
2021Zn - Historia wychowania PW-5F-HWI
2021Zn - Świat uczuć i potrzeb. Wprowadzenie do „Porozumienia bez Przemocy” Marshalla B. Rosenberga 00-FF-SUP
2022Z - Historia wychowania PC-5F-HWI
2022Z - Historia wychowania PE-3F-HWI
2022Z - Historia wychowania PW-5F-HWI
2022Z - Świat uczuć i potrzeb. Wprowadzenie do „Porozumienia bez Przemocy” Marshalla B. Rosenberga 00-FF-SUP
2022L - Komunikacja interpersonalna PE-3S-KOI
2022Zn - Świat uczuć i potrzeb. Wprowadzenie do „Porozumienia bez Przemocy” Marshalla B. Rosenberga 00-FF-SUP
2022Ln - Powstanie NVC SP-PPB
2022Ln - Rozróżnienia w NVC SP-RZW
2022Ln - Wzbogacanie życia uczniów, rodziców i nauczycieli: mikro-umiejętności dialogu empatycznego SP-MDE
2023Z - Historia wychowania PC-5F-HWI
2023Z - Historia wychowania PE-3F-HWI
2023L - Komunikacja interpersonalna PE-3S-KOI
2023L - Radzenie sobie ze stresem PE-3S-RSS
2023Zn - Uważność językowa SP-ZUJ
2024Z - Historia wychowania PE-3F-HWI
2024Z - Historia wychowania PW-5F-HWI
2024L - Komunikacja interpersonalna PE-3S-KOI
2024Zn - Empatia wobec innych SP-EWIe
Prowadzone przedmioty
2016Z - Historia myśli i praktyk wychowania 10-1F-HMW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Wykład (grupa 1)
2016Zn - Historia myśli i praktyk wychowania 10-1F-HMW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017Z - Historia myśli i praktyk wychowania 10-1F-HMW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017Z - Historia wychowania 10-2F-HWI1:
Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 8), Ćwiczenia (grupa 9), Ćwiczenia (grupa 10), Ćwiczenia (grupa 11)
2017L - Trening umiejętności komunikacyjnych w pracy nauczyciela 10-1F-TUK:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Z - Historia wychowania 10-1F-HWI1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8)
2019Z - Historia wychowania PC-5F-HWI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 8), Ćwiczenia (grupa 11)
2019Z - Historia wychowania PE-3F-HWI:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2019L - Świat uczuć i potrzeb. Wprowadzenie do „Porozumienia bez Przemocy” Marshalla B. Rosenberga 10-FF-SUP:
Wykład (grupa 1)
2019Zn - Historia wychowania PC-5F-HWI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2021Z - Historia wychowania PC-5F-HWI:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 9), Ćwiczenia (grupa 10), Ćwiczenia (grupa 11)
2021Z - Warsztaty umiejętności interpersonalnych AK-0F-WUI:
Laboratorium/warsztaty (grupa 22), Laboratorium/warsztaty (grupa 23)
2021Z - Świat uczuć i potrzeb. Wprowadzenie do „Porozumienia bez Przemocy” Marshalla B. Rosenberga 00-FF-SUP:
Wykład (grupa 1)
2021Zn - Świat uczuć i potrzeb. Wprowadzenie do „Porozumienia bez Przemocy” Marshalla B. Rosenberga 00-FF-SUP:
Wykład (grupa 1)
2022Z - Historia wychowania PC-5F-HWI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 1)
2022Z - Historia wychowania PE-3F-HWI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Wykład (grupa 1)
2022Z - Historia wychowania PW-5F-HWI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Wykład (grupa 1)
2022Z - Warsztat umiejętności interpersonalnych LO-3F-WUI:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2022Z - Świat uczuć i potrzeb. Wprowadzenie do „Porozumienia bez Przemocy” Marshalla B. Rosenberga 00-FF-SUP:
Wykład (grupa 1)
2022Zn - Świat uczuć i potrzeb. Wprowadzenie do „Porozumienia bez Przemocy” Marshalla B. Rosenberga 00-FF-SUP:
Wykład (grupa 1)
2022Ln - Koncepcja Marshalla B. Rosenberga na tle dawniejszych metod stosowanych w edukacji SP-KMR:
Wykład (grupa 1)
2022Ln - Wzbogacanie życia uczniów, rodziców i nauczycieli: mikro-umiejętności dialogu empatycznego SP-MDE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Historia wychowania PC-5F-HWI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7), Wykład (grupa 1)
2023Z - Historia wychowania PE-3F-HWI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Wykład (grupa 1)
2023Zn - Współtworzenie z uczniami, rodzicami i nauczycielami przestrzeni edukacyjnej spójnej z Porozumieniem bez Przemocy SP-UNR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Świat uczuć i potrzeb. Wprowadzenie do „Porozumienia bez Przemocy” (NVC) 00-FF-SUP1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2024Z - Historia wychowania PE-3F-HWI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Wykład (grupa 1)
2024Z - Historia wychowania PW-5F-HWI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Wykład (grupa 1)
2024Z - Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w pracy z dziećmi i młodzieżą 00-FF-PSR:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2024L - Świat uczuć, potrzeb, celów i zasobów 00-FF-SUC:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2024Zn - Ewaluacja procesu i efektów uczenia się na studiach „Edukacja bez przemocy” SP-WAL:
Ćwiczenia (grupa 1)