![]() |
Asystent w jednostce Zakład Interdyscyplinarnych Badań w Obszarze Inkluzji Społecznej
|

dr
Beata Rajter
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY WAKACYJNE
30.06.2025 (poniedziałek) 08:00 – 9:00
07.07.2025 (poniedziałek) 09:30 – 10:30
wrzesień:
środa 9:30 – 10:30
URLOP
14.07 – 09.09.2025
Koordynowane przedmioty
2024L - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE
2024Ln - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE
2025L - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1a
Prowadzone przedmioty
2017Zn - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Współpraca z rodzicami i formy wsparcia rodziny 10-5S-WRR1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018Zn - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2018Zn - Metodyka wspomagania rozwoju osób z głęboką wieloraką niepełnosprawnością 10-5S-MGN:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2018Ln - Konstruowanie programów edukacyjno-terapeutycznych 10-5S-KPE1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2019Ln - Współpraca z rodzicami i formy wsparcia rodziny PC-2S-WRR:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2019Ln - Wybrane zagadnienia terapii zachowań problemowych 10-2S-WZT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020Zn - Metodyka wspomagania rozwoju osób z głęboką wieloraką niepełnosprawnością PC-2S-MGN:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2024Z - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2024Z - Metodyka zajęć rewalidacyjnych z uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu - 1 PC-5S-MZA1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Stymulacja zmysłów i integracja sensoryczno-motoryczna PC-5S-SZM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024L - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Warsztat pracy pedagoga specjalnego pracującego z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-WPA:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2024Ln - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2025Z - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2025Z - Metodyka zajęć rewalidacyjnych z uczniem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu - 2 PC-5S-MZA2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2025L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną na II i III etapie edukacyjnym PC-5S-MNE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2025L - Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3)
2025L - Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PYE:
Ćwiczenia (grupa 1)