Adiunkt w jednostce Zakład Psychopedagogiki Kreatywności
|
dr
Ewa Wiśniewska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
INSTYTUT PEDAGOGIKI
DYŻUR (semestr zimowy 2024/25)
-------------------------------------------------
ST. STACJONARNE:
(p.3527)
-------------------------------------------------
ST. NIESTACJONARNE:
-
Koordynowane przedmioty
2016L - Pedagogika twórczości 10-1S-PET
2016L - Psychologia twórczości 10-1S-PTW
2016L - Trening kreatywności – warsztat 10-1F-TKR
2017Z - Jakościowe badania twórczości 10-1S-JBT1
2017Z - Trening twórczości 20-3S-TRT
2017Z - Trening twórczości - 1 10-1S-TR1a
2017L - Autoprezentacja 10-1S-APR
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w domach kultury, ośrodkach animacji społeczno-kulturalnej 10-1P-PKR1a
2017L - Psychologia twórczości 10-1S-PTW
2017L - Trening kreatywności – warsztat 10-1F-TKR
2017L - Trening kreatywności – warsztat 10-1S-TKR
2017Zn - Trening twórczości 20-3S-TRT
2017Ln - Trening kreatywności – warsztat 10-1F-TKR
2018Z - Autoprezentacja 10-1S-APR
2018Z - Jakościowe badania twórczości 10-1S-JBT1
2018Z - Trening twórczości - 1 10-1S-TR1a
2018L - Pedagogika twórczości 10-1S-PET
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w domach kultury, ośrodkach animacji społeczno-kulturalnej 10-1P-PKR1a
2018L - Psychologia twórczości 10-1S-PTW
2018L - Trening interpersonalny 10-1S-TIN
2018L - Trening twórczości - 2 10-1S-TR2
2019Z - Autoprezentacja 10-1S-APR
2019Z - Jakościowe badania twórczości 10-1S-JBT1
2019Z - Trening twórczości - 1 10-1S-TR1a
2019L - Pedagogika twórczości 10-1S-PET
2019L - Podstawy psychologii twórczości PE-3S-PPT
2019L - Trening kreatywności PE-3S-TKR
2019L - Trening twórczości - 2 10-1S-TR2
2020Z - Jakościowe badania twórczości 10-1S-JBT1
2020Z - Pedagogika twórczości PE-3S-PET
2020Z - Psychologia twórczości PE-3S-PTW
2020L - Jakościowe badania twórczości PE-3S-JBT
2020L - Podstawy psychologii twórczości PE-3S-PPT
2020L - Psychologia twórczości 20-3S-PTW
2020L - Twórcze zabawy ze sztuką w tle 00-FF-TZS
2021Z - Metodyka treningu kreatywności PE-3S-MTK
2021Z - Pedagogika twórczości PE-3S-PET
2021Z - Psychologia twórczości PE-3S-PTW
2021L - Jakościowe badania twórczości PE-3S-JBT
2021L - Podstawy psychologii twórczości PE-3S-PPT
2021L - Psychologia twórczości 20-3S-PTW
2021L - Twórcze zabawy ze sztuką w tle 00-FF-TZS
2022Z - Metodyka treningu kreatywności PE-3S-MTK
2022Z - Pedagogika twórczości PE-3S-PET
2022Z - Psychologia procesów grupowych PE-2S-PPG
2022Z - Psychologia twórczości PE-3S-PTW
2022L - Jakościowe badania twórczości PE-3S-JBT
2022L - Podstawy psychologii twórczości PE-3S-PPT
2022L - Psychologia twórczości 20-3S-PTW
2022L - Twórcze zabawy ze sztuką w tle 00-FF-TZS
2022Ln - Psychologia twórczości 20-3S-PTW
2023Z - Psychologia twórczości PE-3S-PTW
2023L - Podstawy psychologii twórczości PE-3S-PPT
2023L - Twórcze zabawy ze Sztuką w tle 00-FF-TZS1
2024Z - Psychologia twórczości PE-3S-PTW
2024L - Podstawy psychologii twórczości PE-3S-PPT
2024L - Twórcze zabawy ze Sztuką w tle 00-FF-TZS2
Prowadzone przedmioty
2016L - Trening kreatywności – warsztat 10-1F-TKR:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2017Z - Trening twórczości 20-3S-TRT:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w domach kultury, ośrodkach animacji społeczno-kulturalnej 10-1P-PKR1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Trening kreatywności – warsztat 10-1F-TKR:
Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 3)
2017L - Trening kreatywności – warsztat 10-1S-TKR:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w domach kultury, ośrodkach animacji społeczno-kulturalnej 10-1P-PKR1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencka w publicznych oraz niepublicznych ośrodkach edukacji i kultury (40 godz.) PE-3P-PKR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w domach kultury, ośrodkach animacji społeczno-kulturalnej 10-1P-PKR1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencka w publicznych oraz niepublicznych ośrodkach edukacji i kultury (40 godz.) PE-3P-PKR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w domach kultury, ośrodkach animacji społeczno-kulturalnej 10-1P-PKR1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Praktyka asystencka w publicznych oraz niepublicznych ośrodkach edukacji i kultury (40 godz.) PE-3P-PKR1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2020L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w domach kultury, ośrodkach animacji społeczno-kulturalnej 10-1P-PKR1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Praktyka asystencka w publicznych oraz niepublicznych ośrodkach edukacji i kultury (40 godz.) PE-3P-PKR1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w domach kultury, ośrodkach animacji społeczno-kulturalnej 10-1P-PKR1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Projektowanie i prowadzenie działań wspierających rozwój kreatywności PE-3S-PDK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Z - Współczesne kierunki badań twórczości - konwersatorium PE-3S-WKT:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2021L - Praktyka asystencka w publicznych oraz niepublicznych ośrodkach edukacji i kultury (40 godz.) PE-3P-PKR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Projektowanie i prowadzenie działań wspierających rozwój kreatywności PE-3S-PDK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencka w publicznych oraz niepublicznych organizacjach i instytucjach edukacji i kultury (40 godz.) PE-3P-PKR1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Praktyka asystencka w publicznych oraz niepublicznych ośrodkach edukacji i kultury (40 godz.) PE-3P-PKR1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Z - Projektowanie i prowadzenie działań wspierających rozwój kreatywności PE-3S-PDK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023L - Praktyka asystencka w publicznych oraz niepublicznych organizacjach i instytucjach edukacji i kultury (40 godz.) PE-3P-PKR1a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Projektowanie i prowadzenie działań wspierających rozwój kreatywności PE-3S-PDK:
Ćwiczenia (grupa 1)