![]() |
Adiunkt w jednostce Zakład Psychologii Klinicznej Dzieci i Młodzieży
|

dr
Dorota Danielewicz
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
dyżury semestr zimowy 2024/2025
środa 11.00 -13.00
dyżury na studiach niestacjonarnych
---------------------
Koordynowane przedmioty
2016Z - Elementy socjoterapii 200S-3E5EST
2016Zn - Elementy socjoterapii 200N-3E5EST
2017L - Autyzm – diagnoza i terapia 20-FF-ADT
2017Zn - Elementy socjoterapii 20-3S-EST
2017Ln - Psychologia kliniczna dziecka 10-1S-PKD2
2018L - Autyzm – diagnoza i terapia 20-FF-ADT
2018Ln - Psychologia kliniczna dziecka 10-1S-PKD2
2021Z - Psychologiczne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-PYA
2022Z - Psychologiczne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-PYA
2023Z - Psychologiczne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-PYA
Prowadzone przedmioty
2016Z - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 200S-3E5DPM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2016Z - Teoretyczne podstawy diagnozy i terapii autyzmu 10-5S-TPA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016L - Psychologia kliniczna osób z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-PKI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2016L - Teoretyczne podstawy diagnozy i terapii autyzmu 10-5S-TPA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Zn - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 200N-3E5DPM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Zn - Teoretyczne podstawy diagnozy i terapii autyzmu 10-5S-TPA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017Z - Elementy pracy z dzieckiem i rodziną dziecka z niepełnosprawnością 20-3S-EPN:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 3), Laboratorium/warsztaty (grupa 4)
2017Z - Teoretyczne podstawy diagnozy i terapii autyzmu 10-5S-TPA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017L - Psychologia kliniczna osób z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-PKI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017Zn - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Zn - Elementy pracy z dzieckiem i rodziną dziecka z niepełnosprawnością 20-3S-EPN:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018Z - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Wykład (grupa 1)
2018Z - Elementy pracy z dzieckiem i rodziną dziecka z niepełnosprawnością 20-3S-EPN:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018Z - Teoretyczne podstawy diagnozy i terapii autyzmu 10-5S-TPA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018L - Autyzm – diagnoza i terapia 20-FF-ADT:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018L - Psychologia kliniczna osób z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-PKI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018Zn - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018Zn - Elementy pracy z dzieckiem i rodziną dziecka z niepełnosprawnością 20-3S-EPN:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2019Z - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Wykład (grupa 1)
2019L - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM1:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019Zn - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019Ln - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM1:
Wykład (grupa 1)
2020L - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020L - Seminarium ogólnowydziałowe - autorskie prezentacje doktorantów 20SD-1D-SOW:
Seminarium (grupa 1)
2020Ln - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM1:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 3), Laboratorium/warsztaty (grupa 4), Wykład (grupa 1)
2021Z - Podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-POA:
Wykład (grupa 1)
2021Z - Psychologiczne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-PYA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021L - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2021Ln - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022Z - Podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-POA:
Wykład (grupa 1)
2022Z - Psychologiczne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-PYA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022L - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi PY-5S-DPM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022Ln - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi PY-5S-DPM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023Z - Podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-POA:
Wykład (grupa 1)
2023Z - Psychologiczne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-PYA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023Z - Psychospołeczna sytuacja dorosłych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i ich rodzin PC-5S-PSA:
Wykład (grupa 1)
2023L - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi PY-5S-DPM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023Ln - Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi PY-5S-DPM:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)