Adiunkt w jednostce Zakład Interdyscyplinarnych Badań w Obszarze Inkluzji Społecznej
|
dr
Emilia Wojdyła
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY - SEMESTR ZIMOWY
Wtorek 8.45-9.45
Piątek 13.15-14.15 (Dyżur w formie stacjonarnej oraz poprzez aplikację MS Teams)
St. Niestacjonarne
20.10.2024 10.30-11.30
08.02.2025 14.00-15.00
Koordynowane przedmioty
Prowadzone przedmioty
2016Z - Podstawy prawne organizowania i prowadzenia wczesnego wspomagania rozwoju SP-PRR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Prawne uwarunkowania edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością SP-PUE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Prawne uwarunkowania edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością SP-PUE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Podstawy prawne organizowania i prowadzenia wczesnego wspomagania rozwoju SP-PRR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Prawne uwarunkowania edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością SP-PUE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Prawne uwarunkowania edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością SP-PUE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Podstawy prawne organizowania i prowadzenia wczesnego wspomagania rozwoju SP-PRR:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Ln - Podstawy prawne organizowania i prowadzenia wczesnego wspomagania rozwoju SP-PRR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Z - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8), Ćwiczenia (grupa 9)
2022Z - Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną PC-5F-MUI:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2022Zn - Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną PC-5F-MUI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Z - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2023Z - Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną PC-5F-MUI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2023Z - Metodyka kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu PC-5F-MUA:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2023Zn - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Zn - Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną PC-5F-MUI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024Z - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2024Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole podstawowej - 1 PC-5S-MNP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2024Z - Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną PC-5F-MUI:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2024Z - Metodyka kształcenia uczniów ze spektrum autyzmu PC-5F-MUA:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2024Z - Pedagogiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-PEN:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024L - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole podstawowej - 2 PC-5S-MNP2:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2024Zn - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024Zn - Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną PC-5F-MUI:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)