ostatnia migracja danych: ok. 13 godzin temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 7 dni temu |
Witaj w systemie USOSweb Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej |
System jest przeznaczony dla pracowników dydaktycznych oraz studentów APS.
Przydatne linki:
Rejestracje Żetonowe Archiwum Prac Dyplomowych (APD) Informator ECTS Ewaluacja Nauczycieli Akademickich |
studenci I roku studiów drugiego stopnia Edukacji artystycznej, którzy nie zarejestrowali się na konwersatorium w języku obcym - muszą dokonać wyboru w rejestracji dodatkowej. Rejestracja ta zostanie uruchomiona w dniach 9-15.04.2021r.
Prosimy o przestrzeganie terminów! Studenci, którzy nie dokonają rejestracji zostaną zapisani do grup decyzją dyrektorki studiów.
W dniu 10.04.2021 odbędzie się rejestracja na zajęcia fakultatywne, których realizacja rozpocznie się w przyszłym roku akademickim.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą fakultetów.
Studentów pedagogiki i pedagogiki specjalnej zachęcamy do zapoznania się z informacjami na stronie AKTUALNOŚCI.
- 25.03.2021 r. rozpocznie się rejestracja na konwersatoria w języku obcym dla studentów I roku studiów stacjonarnych drugiego stopnia na kierunkach: pedagogika (PE) i pedagogika specjalna (PC)
- 16.04.2021 r. rozpocznie się rejestracja na wykłady w języku obcym dla studentów I roku studiów niestacjonarnych drugiego stopnia na kierunkach: pedagogika (PE) i pedagogika specjalna (PC).
- 26.03.2021 r. rozpocznie się rejestracja na konwersatoria w języku obcym dla studentów I roku studiów stacjonarnych drugiego stopnia na kierunku: edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych (EP).
UWAGA!
W ofercie na rok akademicki 2021/22 znajdują się przedmioty, które były realizowane przez część z Państwa w roku akademickim 2020/21. Przypominamy, że raz wybrany i zaliczony przedmiot nie może być ponownie zaliczony na poczet tego samego programu.
Na stronie rejestracji żetonowych rozpoczną się rejestracje na seminaria dyplomowe, które obowiązują studentów I roku pedagogiki, socjologii, pracy socjalnej, II roku edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych oraz III roku psychologii, studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.
- 27.03-03.04.2021 rejestracja dla studentów niestacjonarnych (PE)
- 10-18.04.2021 rejestracja dla studentów stacjonarnych (EP, PE, PS, SC, PY)
- 10-18.04.2021 rejestracja dla studentów niestacjonarnych (PY)
Szanowni Studenci,
zgodnie z Komunikatem z 8 marca 2021 r. nt. "Zaliczkowych transz dotacji na finansowanie świadczeń dla studentów" Ministerstwo Edukacji i Nauki zawiadamia, iż najbliższa transza na sfinansowanie stypendiów i zapomóg, będzie przekazana Uczelniom w dniach 11-12 marca 2021 r.
Po otrzymaniu transzy kwestura APS niezwłocznie dokona wypłat. Najpóźniejszym terminem dokonania przelewów na rachunki studentów przewidziany jest 15 marca 2021 r. (o ile APS otrzyma transzę).
Od 01.03.2021r. na stronie USOS-web rozpocznie się rejestracja na specjalności. Rejestracja obejmuje studentów II roku pedagogiki specjalnej (PC) studiów stacjonarnych i niestacjonarnych jednolitych magisterskich.
II tura rejestracji rozpocznie się:
22.03.2021 r. - dla studentów niestacjonarnych
24.03.2021 r. - dla studentów stacjonarnych
Od 01.03.2021r. na stronie USOS-web rozpocznie się rejestracja na specjalność Logopedia. Rejestracja obejmuje studentów I roku pedagogiki specjalnej (PC) studiów stacjonarnych jednolitych magisterskich.
Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji i egzaminu na specjalność.
15.02.2021r. odbędzie się rejestracja na WF. Więcej informacji się znajduje na stronie lektoraty.
Szczegółowe informacje
Terminy rejestracji na specjalności znajdują się po zalogowniu w USOSweb w zakładce "Kalendarz Rejestracji".
Studenci II roku pedagogiki (PE) specjalność animacja społeczno-kulturowa (ASK) stacjonarnych studiów pierwszego stopnia, proszeni są o składanie podań do dyrektor studiów o dopisanie do listy wybranego przez siebie przedmiotu z grupy "Metodyka organizacji i prowadzenia zajęć".
Od 02.11.2020r. do 06.11.2020r. na stronie USOS-web rozpocznie się rejestracja na specjalności i moduły specjalnościowe.
Rejestracja obejmuje studentów studiów stacjonarnych pierwszego stopnia I roku pedagogiki (PE) i edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych (EP), oraz studentów stacjonarnych drugiego stopnia I roku edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych (EP).
UWAGA!
II tura rejestracji na specjalności dla studentów I roku pedagogiki (PE) studiów stacjonarnych pierwszego stopnia rozpocznie się 23.11.2020r.
Rejestracja obejmuje studentów, którzy nie zostali zakwalifikowani na specjalność pedagogiki opiekuńczo-wychowawcza (POW) oraz studiów, którzy nie wzięli udziału w pierwszej turze rejestracji.
- 27-30.10.2020 r. - rozpoczęcie rejestracji na konwersatoria w języku obcym dla studentów I roku studiów stacjonarnych drugiego stopnia na kierunkach: pedagogika (PE) i pedagogika specjalna (PC)
- 06-15.11.2020 r. - rozpoczęcie rejestracji na wykłady w języku obcym dla studentów I roku studiów niestacjonarnych drugiego stopnia na kierunkach: pedagogika (PE) i pedagogika specjalna (PC).
- 09-13.10.2020 rejestracja dla studentów stacjonarnych
- 14-18.10.2020 rejestracja dla studentów niestacjonarnych
Instytut Nenckiego we współpracy z Akademią Pedagogiki Specjalnej prowadzi badania pt. Dynamika plastyczności ludzkiego mózgu w procesie uczenia się - badania podłużne z użyciem technik neuroobrazowania.
W związku z tym zapraszamy Panie w wieku 19-25 do wzięcia udziału w badaniu.
Badanie obejmuje kurs czytania dotykowego pisma Braille’a oraz spotkania w Instytucie Nenckiego w Warszawie.
Za udział w całym badaniu każda z Pań otrzyma wynagrodzenie w wysokości 3000 zł.
Udział w badaniu jest dobrowolny, zależy od świadomej i jednoznacznie wyrażonej zgody osób badanych oraz pozostaje bez związku ze studiami w APS.
Więcej informacji oraz formularz rekrutacyjny do projektu znajdą się na stronie: informacje
Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym projekcie naukowym!
dr hab. Artur Marchewka, prof. IN, Kierownik projektu
dr Małgorzata Paplińska, Adiunkt w Zakładzie Tyflopedagogiki, Metodyk kursu Braille’a**
W roku akademickim 2020/21 ślubowanie dla nowo przyjętych studentów będzie składane w wersji elektronicznej w systemie USOSweb. Po zalogowaniu do systemu USOSweb (hasło i login z IRK) na ekranie pojawi się ślubowanie, które należy zaakceptować.
- Dla studentów przyjętych w rekrutacji lipcowej w dniach: od 25.09. do 14.10.2020
- Dla studentów przyjętych w rekrutacji sierpniowo-wrześniowej w dniach: od 14.10 do 21.10.2020
Złożenie elektronicznego ślubowania jest obowiązkowe. Jest to warunek przyjęcia w poczet studentów Akademii oraz otrzymania legitymacji studenckiej PODCZAS DNIA ADAPTACYJNEGO.
01.10.2020r. odbędzie się rejestracja na WF.
Więcej informacji się znajduje na stronie lektoraty.
Szczegółowe informacje
W celu odblokowania protokołu należy wypełnić Wniosek i przesłać go drogą mailową do zatwierdzenia przez dyrektora studiów.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej zapraszają do wypełnienia ankiety, która pozwoli uzyskać informacje o ewentualnych kierunkach zmian systemu preferencyjnych kredytów studenckich.
Jeśli macie Państwo uwagi do organizacji systemu preferencyjnych kredytów studenckich, chcielibyście uzyskać wsparcie finansowe, a dotychczasowe zasady udzielania kredytów, szczególnie w związku z sytuacją spowodowaną przez epidemię wirusa SARS-CoV-2 wymagałyby zmian, zapraszamy w imieniu MNiSW oraz PSRP do wypełnienia ankiety.
Ankieta dostępna na stronie Ośrodka Przetwarzania Informacji Państwowego Instytutu Badawczego pod adresem - https://badania.opi.org.pl/index.php/237241 - i będzie aktywna do 17 czerwca br.
Informacje na temat obowiązującego systemu kredytów studenckich znajdują się tutaj >>
Wniosek o akademik należy złożyć w terminie do 5 czerwca 2020 roku.
Wypełniony i podpisany wniosek, w postaci skanu, wysłać na adres e-mailowy dpazura@aps.edu.pl
KOMUNIKAT nr 2/2020 Rektora Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej z dnia 16 marca 2020 r.
w nawiązaniu do wprowadzonego 13 marca 2020 r. stanu zagrożenia epidemicznego w Rzeczpospolitej Polskiej, oraz narastającej liczby stwierdzonych zakażeń wirusem COVID-19 na terenie m.st. Warszawy wprowadzam do odwołania następujące zasady dotyczące funkcjonowania Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej:
- Biura administracji APS, w tym Biuro Spraw Studenckich - nie przyjmują interesantów. W wyjątkowych sytuacjach kierownik biura może wyrazić zgodę na przyjęcie danego interesanta, z zachowaniem zasad podanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego.
- Sprawy należy załatwiać za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Pracowników biur w miarę możliwości obowiązuje praca zdalna. W przypadku jeżeli obecność pracownika na miejscu jest niezbędna, kierownik biura organizuje dyżury i wyznacza osoby dyżurujące, przy czym o ile to możliwe na osoby dyżurujące powinny być wyznaczone osoby w wieku poniżej 60 roku życia i nie obciążane udokumentowanymi chorobami przewlekłymi lub o osłabionej odporności.
- Osoby pracujące zdalnie w godzinach pracy wykonują swoje obowiązki zgodnie z poleceniami kierownika i są dostępne pod adresami poczty elektronicznej oraz wskazanym numerem telefonu.
- Na stronie internetowej Akademii należy umieścić informacje o pełnionych dyżurach oraz sposobie załatwiania spraw.
- Zobowiązania, takie jak wynagrodzenia i stypendia, są realizowane zgodnie z harmonogramami.
- Dokumenty, które wymagają złożenia podpisów, do odwołania można przesyłać jako skany (PDF) lub zdjęcia (JPG). Pracownicy powinni dołożyć starań aby podpisy i pieczątki na dokumentach były wyraźne.
- Wersje papierowe tych dokumentów należy przesyłać zgodnie z procedurami obowiązującymi w Akademii.
- Wejścia do budynków Akademii zostają ograniczone do niezbędnego minimum.
- Wszystkie placówki gastronomiczne w budynkach Akademii zostają zamknięte do odwołania.
- Wszelkie informacje o ewentualnych problemach w funkcjonowaniu Akademii powinny być niezwłocznie kierowane do zespołu koordynacyjnego na adres e-mail: koronawirus@aps.edu.pl
Rektor APS
prof. dr hab. Stefan M. Kwiatkowski
KOMUNIKAT Kierownika Działu Informatyczno Medialnego:
Informujemy, że w związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego wdraża się następujące działania mające na celu usprawnienie działania poczty email APS
Studenci chcący odblokować dostęp do konta email mogą wykonać to poprzez złożenie wniosku do Działu Informatyczno Medialnego za pomocą systemu USOSweb. Zakładka Dla studentów -> Podania -> złóż nowe podanie. We wniosku należy podać adres email APS oraz adres email na który zostanie przesłane hasło jednorazowe służące do odblokowania dostępu do konta. Hasła będą wysyłane w terminie 48 godzin.
Pracownicy akademii chcący odblokować dostęp do konta email proszeni są o przekazanie takiej prośby do sekretariatu swojego Instytutu. Sekretariaty po ustaleniu nowego jednorazowego hasła z DIM przekażą je zainteresowanemu pracownikowi.
KOMUNIKAT Kierownika Biura Aplikacji Komputerowych
Nawiązując do komunikatu nr 2/2020 Rektora Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej z dnia 16 marca 2020 r. informujemy, że:
- Biuro Aplikacji Komputerowych nie przyjmuje interesantów.
- Wszelkie sprawy należy załatwiać za pośrednictwem poczty elektronicznej, szczegółowe informacje kontaktowe znajdują się w zakładce kontakt
- Z pracownikami biura można kontaktować się bezpośrednio za pomocą adresów e-mail:
- Agnieszka Gniadek agniadek@aps.edu.pl
- Ewa Iwaniec eiwaniec@aps.edu.pl
- Yves Pagani ypagani@aps.edu.pl
- Piotr Grzybowski pg@aps.edu.pl
W USOSweb uruchomiony został moduł Podania. Umożliwia on złożenie podania o warunkowy wpis na następny semestr poprzez USOSweb. Aby przejść do modułu Podania, po zalogowaniu do USOSweb, kliknij DLA STUDENTÓW -> MOJE STUDIA -> PODANIA.
Szanowni Państwo, pod adresem: Doradcy studentów. Znajdują się bieżące listy doradców. Zachęcamy do zapoznania się.
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej reprezentowana przez Rektora z siedzibą w Warszawie przy ulicy Szczęśliwickiej 40, 02-353. Dane kontaktowe znajdują się na stronie głównej uczelni.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym możesz kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych za pomocą poczty elektronicznej, pod adresem: odo@aps.edu.pl.
- Twoje dane osobowe przetwarzane są w celu dokumentacji przebiegu studiów w związku z obsługą procesu dydaktycznego.
- Wskazany wyżej cel wynika z przepisów prawa, a konkretnie z ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, natomiast szczegółowy zakres przetwarzanych danych wynika z rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. Dlatego podanie przez Ciebie danych osobowych jest konieczne, a konsekwencją niepodania danych byłby brak możliwości kształcenia na studiach wyższych.
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres kształcenia, a następnie zostaną zarchiwizowane w postaci teczek akt osobowych na 50 lat. Dane zawarte w albumie studentów oraz w księdze dyplomów przechowywane są bezterminowo.
- Odbiorcami Twoich danych osobowych są podmioty uprawione na podstawie przepisów prawa, w szczególności Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, które prowadzi system informacji o szkolnictwie wyższym (POL-on).
- Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania.
- Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje, w tym dane kontaktowe znajdują się na stronie internetowej: https://uodo.gov.pl