Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 19 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 188 dni temu

  1. Wypełnianie protokołów

  2. 1. Logujemy się do systemu.
    2. Wybieramy zakładkę DLA PRACOWNIKÓW.
    3. Wybieramy rok akademicki (np. 2015/16) oraz przedmiot, dla którego chcemy wypełnić protokół.
    4. Za pomocą opcji konkretne grupy przechodzimy do edycji protokołu.
    5. Wypełniamy interaktywne pola znajdujące się przy nazwisku każdego studenta odpowiednimi wartościami.
    6. Zapisujemy wprowadzone dane.

    UWAGA! Pola są aktywne (dają się wypełnić), gdy status protokołu jest "A" (aktywny). Data przy statusie określa czas, do kiedy pola w elektronicznym protokole będą aktywne. Następnego dnia po określonej dacie, status protokołu zostanie zmieniony na "Zt" - zatwierdzony automatycznie, a okna przestaną być aktywne.

  3. Drukowanie protokołów

  4. 1. Klikamy opcję drukowanie protokołu.
    2. Zaznaczamy w filtrze grupę, której protokół chcemy wydrukować i klikamy DALEJ.
    3. Klikamy przycisk POBIERZ / WYŚWIETL. Protokół zostanie wygenerowany w formacie pdf, w związku z tym na komputerze powinien być zainstalowany program do czytania plików pdf - Adobe Acrobat Reader.

    UWAGA! Formularz protokołu, który jest aktywny (status protokołu "A") można wydrukować w każdym momencie dla własnych potrzeb. Taki protokół jest opatrzony napisem NIEZATWIERDZONY i nie zostanie przyjęty w Instytucie. Protokoły ze statusem "Zt" (zatwierdzony automatycznie), są pozbawione napisu NIEZATWIERDZONY i po wydrukowaniu oraz podpisaniu można je oddać koordynatorowi w Instytucie.
Wniosek dla osób, które nie wpisały ocen w terminie wyznaczonym przez Dziekana