ostatnia migracja danych: ok. 8 godzin temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 670 dni temu |
- Wypełnianie protokołów
- Drukowanie protokołów
- Przedłużenie aktywności terminów protokołów
1. Logujemy się do systemu.
2. Wybieramy zakładkę DLA PRACOWNIKÓW.
3. Wybieramy rok akademicki (np. 2020/21) oraz przedmiot, dla którego chcemy wypełnić protokół.
4. Za pomocą opcji konkretne grupy przechodzimy do edycji protokołu.
5. Wypełniamy interaktywne pola znajdujące się przy nazwisku każdego studenta odpowiednimi wartościami.
6. Zapisujemy wprowadzone dane.
UWAGA! Pola są aktywne (dają się wypełnić), gdy status protokołu jest "A" (aktywny). Data przy statusie określa czas, do kiedy pola w elektronicznym protokole będą aktywne. Następnego dnia po określonej dacie, status protokołu zostanie zmieniony na "Zt" - zatwierdzony automatycznie, a okna przestaną być aktywne.
1. Klikamy opcję drukowanie protokołu.
2. Zaznaczamy w filtrze grupę, której protokół chcemy wydrukować i klikamy DALEJ.
3. Klikamy przycisk POBIERZ / WYŚWIETL. Protokół zostanie wygenerowany w formacie pdf, w związku z tym na komputerze powinien być zainstalowany program do czytania plików pdf - Adobe Acrobat Reader.
UWAGA! Formularz protokołu, który jest aktywny (status protokołu "A") można wydrukować w każdym momencie dla własnych potrzeb. Taki protokół jest opatrzony napisem NIEZATWIERDZONY i nie zostanie przyjęty w Instytucie. Protokoły ze statusem "Zt" (zatwierdzony automatycznie), są pozbawione napisu NIEZATWIERDZONY i po wydrukowaniu oraz podpisaniu można je oddać koordynatorowi w Instytucie.
Zgodnie z zarządzeniem nr 394/2022 Rektora APS z dnia 30 września 2022 r. zgodę na przedłużenie terminu aktywności protokołu wyrażają
dyrektorzy studiów.W celu przedłużenia aktywności terminu protokołu należy wypełnić Wniosek i przedłożyć go lub przysłać drogą mailową do zatwierdzenia dyrektorowi studiów.