Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Badawczy projekt specjalnościowy - 1 [PC-2F-PS1] Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2019/2020
Ćwiczenia, grupa nr 9

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Badawczy projekt specjalnościowy - 1 [PC-2F-PS1]
Zajęcia: Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Zn] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 9 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
sala 3511
Budynek z aulami C jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 29
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Ewa Kulesza
Literatura:

Babbie, E. (2008). Podstawy badań społecznych. Warszawa: PWN

Łobocki M. (2006) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych.

Kraków: Wyd. Impuls

Pilch, T. (1995) Zasady badań pedagogicznych Warszawa: Wyd. Akademickie Żak

Jemielniak, D. (red.) (2012) Badania jakościowe. Podejścia i teorie, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN

Literatura w zależności od podjętego tematu badawczego.

Zakres tematów:

1) Postawy dzieci i uczniów wobec osób z niepełnosprawnością - perspektywa kulturowa.

Adaptacja amerykańskiego narzędzia.

2) Tutoring rówieśniczy w klasie integracyjnej/inkluzyjnej. Opracowanie narzędzia i jego weryfikacja.

3) Samodzielny wybór tematu badawczego przez studentów.

Metody dydaktyczne:

wykład, dyskusja, burza mózgów, prezentacja PP

Metody i kryteria oceniania:

Wykonanie wszystkich ćwiczeń realizowanych na zajęciach i zlecanych jako prace samodzielne/domowe.

Prace na ocenę:

(1) indywidualna praca studenta: analiza literatury,

(2) praca grupowa: opracowanie części projektu badawczego: przeglądu literatury, metodyki badań, wybór lub opracowanie narzędzia.

Uwagi:

GR. ĆWICZENIOWA I ZU/PC - TPEw1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)