Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Projekt badawczy specjalnościowy - 2 [10-4F-PB2] Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2019/2020
Ćwiczenia, grupa nr 4

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Projekt badawczy specjalnościowy - 2 [10-4F-PB2]
Zajęcia: Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Zn] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 4 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
sala 1207
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
sala 1076/1077
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 23
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Monika Czyżewska
Literatura:

Obowiązkowa:

Pilch T., Bauman T. (2001). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak.

Uzupełniająca:

Łobocki M. (2007). Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.

Nowak S. (1970). Metodologia badań socjologicznych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

Babbie, E. (2008). Podstawy badań społecznych. Warszawa: PWN

Jemielniak, D. (red.) (2012) Badania jakościowe. Podejścia i teorie, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN

Rubacha, K. (2008). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: ŁośGraf.

Zakres tematów:

Praca nad narzędziem badawczym

Konsultacje narzędzia badawczego po fazie pilotażu, przygotowanie ostatecznego narzędzia badawczego

Proces analizy ilościowej i jakościowej wyników badań

Tworzenie raportu badawczego, podsumowującego wyniki i wnioski z badań.

Prezentacja raportu.

Metody dydaktyczne:

Warsztat,

praca w grupach,

wykład,

prezentacja.

Metody i kryteria oceniania:

Ocena narzędzia badawczego i raportów z wynikami badań poszczególnych grup

Ocena prezentacji projektu badawczego

Obecność na zajęciach

Uwagi:

GR. ĆWICZENIOWA II ZU/PE-ZOS

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)