Wspieranie osoby z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w dorosłym życiu [10-5S-WOA]
Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Wspieranie osoby z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w dorosłym życiu [10-5S-WOA] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 17 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Klaudia Majewska-Bielska |
Zakres tematów: |
Przedmiot: Wspieranie osoby z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w dorosłym życiu Kontakt z prowadzącą Klaudia Majewska przez pocztę elektroniczną APS (kmajewska@aps.edu.pl) oraz przez platformę Microsoft Teams. Zajęcia z dnia 18 marca 2020 Przesłanie artykułu naukowego wraz z zadaniem do wykonania. Studenci potwierdzili otrzymanie wiadomości. Zaproszenie studentów do grupy na portalu społecznościowym Facebook dostępnej pod linkiem https://www.facebook.com/groups/KlaudiaMajewskaAPS/. Zajęcia z dnia 25 marca 2020 Przesłanie drogą mailową artykułu do przeczytania oraz opatrzonego komentarzem słownym zadania do wykonania przez studentów. Studenci potwierdzili otrzymanie wiadomości. Zajęcia z dnia 1 kwietnia 2020 Konsultacje w sprawie zadania do wykonania. Przesłanie materiałów do samodzielnego przeczytania. Studenci potwierdzili otrzymanie wiadomości. Zajęcia z dnia 8 kwietnia 2020 Informacja zwrotna, omówienie zadania do wykonania dla studentów. Przesłanie wykonanego ćwiczenia na pocztę elektroniczną APS. Zajęcia z dnia 15 kwietnia 2020 Przesłanie studentom filmików dotyczących tematyki zajęć oraz notatki słownej. Dołączenie instrukcji do wykonania zadania związanego z tematem. Od dnia 22 kwietnia 2020 studentki realizują projekty w grupach. Zajęcia realizowane poprzez platformę Teams lub poprzez pocztę elektroniczną. Studentki wybierają dogodną formę komunikacji. Kontakt systematyczny, co tydzień wysyłane są nowe treści do opracowania. Zajęcia z dnia 22 kwietnia 2020 Rozpoczęcie działań związanych z przygotowaniem projektu: - rozpoznanie koncepcji wpierania dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w dorosłym życiu - wstępna konceptualizacja zakresu tematycznego projektów Zajęcia z dnia 29 kwietnia 2020 Analiza literatury i badań związanych z tematyką projektu, wnioskowanie na tej podstawie o sytuacji, której dotyczy projekt. Diagnoza środowiska związanego z projektem. Zajęcia z dnia 6 maja 2020 Określenie założeń i celów projektu. Zajęcia z dnia 13 maja 2020 Opracowanie działań projektowych. Zajęcia z dnia 20 maja 2020 Określenie mocnych i słabych stron projektu oraz określenie efektów, szans i zagrożeń związanych z projektem, wraz ze sposobami radzenia sobie z nimi. Zajęcia z dnia 27 maja 2020 Zaprezentowanie całości gotowego projektu oraz przesłanie go pocztą elektroniczną do prowadzącej. |
Uwagi: |
gr. ćwiczeniowa dla II DU/PC-ERAo 1 Zaliczenie pisemne wysyłane w formie mailowej do prowadzącej. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.