Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym słuchem [10-0S-WRL] Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym słuchem [10-0S-WRL]
Zajęcia: Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 19:00
sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 20
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Agnieszka Jedlińska
Metody dydaktyczne:

Dydaktyka on-line:

1. przekazywanie przez prowadzącą materiałów oraz zadań do zrealizowania przez Studentów

2. przekazywanie Studentom literatury do samodzielnego opracowania

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie na podstawie akceptacji przekazanych on-line wykonanych przez Studentów krótkich zadań.

Uwagi:

GR. ĆWICZENIOWA II ZZ/PC-TPE-WW1

Najbliższe zaplanowane zajęcia w trybie zjazdów mają odbyć się 5 kwietnia 2020 roku. Jeżeli do tego czasu sytuacja nie ulegnie zmianie, Studenci otrzymają prezentację PDF dotyczącą Wychowania słuchowego małych dzieci z wadą słuchu. Zadanie do wykonania będzie polegało na zaproponowaniu po 5 rodzajów ćwiczeń słuchowych z wykorzystaniem bodźców niewerbalnych oraz werbalnych dla dzieci niedosłyszących w wieku 1-3 lata oraz stworzenie PAMIĘTNIKA (w oparciu o Y. Csanyi "Słuchowo-werbalne wychowanie dzieci z uszkodzonym narządem słuchu"). Pamiętnik może zostać wykonany w formie prezentacji lub papierowej i zeskanowany.

Propozycje ćwiczeń oraz wykonana pomoc proszę przesłać w celu weryfikacji oraz oceny drogą mailową na adres ajedlinska@aps.edu.pl

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)