Analiza tekstu naukowego [20-3F-ATN]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 3
Przedmiot: | Analiza tekstu naukowego [20-3F-ATN] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 17:25 - 19:50
sala 1115/1116 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
sala 3631 Budynek z aulami C jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 18 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Dawid Ścigała | ||||||||||||
Literatura: |
Bedyńska, S. i Brzezicka, A. (2007). Statystyczny drogowskaz. Praktyczny poradnik analizy danych w naukach społecznych na przykładach z psychologii. Warszawa: AKADEMICA i Wydawnictwo SWPS. Piber-Dąbrowska, K., Cypryańska, M. i Wawrzyniak, M. (2007). Standardy edytorskie dla naukowego tekstu empirycznego z zakresu psychologii. Wydanie uzupełnione. Warszawa: AKADEMICA i Wydawnictwo SWPS. Shaughnessy, J. J., Zechmeister, E. B. i Zechmeister, J. S. (2002). Metody badawcze w psychologii. Gdańsk: GWP. Literatura związana z tematyką danego seminarium. |
||||||||||||
Zakres tematów: |
TREŚCI PROGRAMOWE 1. Jakiej wiedzy dostarczają badania - jak czytać artykuły naukowe z zakresu psychologii? 2. Problemy związane z prowadzeniem badań z dziedziny psychologii 3. Rola teorii w projektowaniu i interpretowaniu wyników badań 4. Jak krytycznie analizować tekst naukowy 5. Różne podejścia do prowadzenia badań na podstawie prezentacji wybranych artykułów naukowych PLAN ZAJĘĆ 1. 07.03.2020 ZAJĘCIA ODBYŁY SIĘ NA APS 2. 04.04.2020 PRZESŁANIE PREZENTACJI DOTYCZĄCEJ WYTYCZNYCH DO WYKONANIA PREZENTACJI POŚREDNICTWEM POCZTY APS 3. 05.04.2020 PRZESŁANIE PRZYDZIELONYCH ARTYKUŁÓW DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA ZA POŚREDNICTWEM POCZTY APS 4. 16.05 ANALIZA PREZENTACJI UCZESTNIKÓW - KAŻDY OCENIA DWIE PREZENTACJE ORAZ PRZYGOTOWUJE PISEMNĄ RECENZJĘ 5. 21.06 PODSUMOWANIE ZAJĘĆ ZA POŚREDNICTWEM APLIKACJI TEAMS |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
METODY KSZTAŁCENIA: Wykład, prezentacja, analiza tekstu, analiza materiałów przesłanych pocztą elektroniczną takich jak artykuły naukowe, prezentacje multimedialne oraz wykłady online. W czasie przeniesienia zajęć na tryb zdalny materiały będą przesyłane drogą mailową |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: Przygotowanie recenzji angielskojęzycznego artykułu empirycznego Zaprezentowanie recenzji angielskojęzycznego artykułu empirycznego lub przesłanie prezentacji recenzji wraz z dodatkowym komentarzem. Ocena dwóch prezentacji innych uczestników zajęć oraz przesłanie recenzji pocztą elektroniczną |
||||||||||||
Uwagi: |
GR. ĆWICZENIOWA II ZM/PY 3 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.