Neuropsychologia dziecka [20-3S-NKD]
Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Neuropsychologia dziecka [20-3S-NKD] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 24 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Maria Weker | ||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zadania problemowe: 1. Wprowadzenie do neuropsychologii - narzędzia i techniki badawcze - - materiały udostępnione w USOS /MSteams oraz przesłane na @ grupy / 10/04/2020; termin odsyłania: do 24/04/2020 2. Dysfunkcje i deficyty neuropsychologiczne - zaburzenia neurorozwojowe - studium przypadku materiały udostępnione w USOS /MSteams oraz przesłane na @ grupy / 21/04/2020; termin odsyłania: do 4/05/2020 3. Dysfunkcje i deficyty neuropsychologiczne - nowotwory OUN - studium przypadku materiały udostępnione w USOS /MSteams oraz przesłane na @ grupy / 29/04/2020; termin odsyłania: do 11/05/2020 4. Dysfunkcje i deficyty neuropsychologiczne - MPDz - studium przypadku materiały udostępnione w MSteams / 6/05/2020; termin odsyłania: do 20/05/2020 5. Dysfunkcje i deficyty neuropsychologiczne - Upośledzenia umysłowe - studium przypadku 6. Metody diagnozy neuropsychologicznej - studium przypadku + przygotowanie projektu diagnozy neuropsychologicznej 5. Problem diagnozy neuropsychologicznej i neurorehabilitacji - projektowanie procesu diagnostycznego i neurorehabilitacyjnego na podstawie studium przypadku |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Adres Ogólny na MSTeam - Neuropsychologia dziecka IV <77c63f46.aps.edu.pl@emea.teams.ms> https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a9775a359030741b19555e594bd4ac675%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=3fecb133-21f8-4916-b71b-026446034011&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
W przypadku pracy on-line: udostępnianie studentom materiałów / tekstów w wersji elektronicznej oraz wyznaczanie zagadnień do samodzielnego opracowania (z możliwością zgłaszania pytań i uwag). "Zadania problemowe" z odpowiedziami należy przesłać prowadzącemu zajęcia na ustalony adres mailowy w terminie ustalonym. Przekroczenie terminów przesyłania prac powoduje obniżenie oceny za dane zadanie. Przesyłanie "Zadań problemowych" zgodnie z harmonogramem planu zajęć za pomocą @ lub dedykowanej platformy do pracy on-line. Konsultacje indywidualne za pośrednictwem poczty elektronicznej w godzinach dyżurów. |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr ćwiczeniowa IV DMPY-PKL 1 ------------------------------------------------------------------------------------------- Dla zajęć realizowanych w trybie online: - dostęp do literatury - zgodnie z przedstawionymi podczas pierwszych zajęć zasadami (literatura dostępna online lub przesłana mailem). - materiały wykładowe będą przekazywane mailowo lub w formacie share_link - zadania problemowe będą realizowane online i przesyłane do prowadzącego droga mailową |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.