Seminarium dyplomowe - 4 i złożenie pracy [10-PC-MR4]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020
Seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe - 4 i złożenie pracy [10-PC-MR4] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2019/2020 [2019Ln]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
(sala nieznana) |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 16 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Danuta Al-Khamisy | ||||||||||||
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: 1. Babbie, E. (2009). Podstawy badań społecznych. Warszawa. 2.Claus, G., Ebner, H. (1972). Podstawy statystyki dla psychologów, pedagogów i socjologów. Warszawa. 3. Łobocki, M.(1999). Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków. 4. Łobocki, M.(2000). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków. 5. Ostrowska, U. (2000). Dialog w pedagogicznym badaniu jakościowym. Kraków. 6. Pilch, T.(1995). Zasady badań pedagogicznych.Warszawa. 7. Silverman, D. (2009). Interpretacja danych jakościowych. Warszawa. LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: 1. Ferguson, G. A., Takane, Y. (1999). Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice. Warszawa. |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: przygotowanie do koncepcji badań Przeprowadzenie i interpretacja wyników przeprowadzonych badań. Przygotowanie pracy dyplomowej. Treści: 1. Omówienie podstawowych zagadnień dotyczących metodologii badań pedagogicznych: - zdefiniowanie pojęcia „metodologia badań”, - jakościowe i ilościowe badania w pedagogice. 2. Przedstawienie zasad formułowania problemów badawczych: rodzaje problemów badawczych, kryteria formułowania problemów badawczych, stawianie hipotez roboczych. 3. Omówienie klasyfikacji metod i technik badawczych. Omówienie stosowanych w naukach pedagogicznych technik i metod badawczych. 4. Zasady sporządzania przypisów i opisu bibliograficznego. Tworzenie koncepcji pracy dyplomowej. realizacja na platformie Teams i meilowo dkhamisy@aps.edu.pl https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a23cc1b30396f4f6f8218ff109c63f730%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=e71344ed-0811-4356-b443-5d0eaf43cf47&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
wykład dyskusja indywidualne rozmowy analiza dokumentów |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
ocenie podlega systematyczność pracy studenta, kreatywność, orientacja w literaturze specjalistycznej w badaniach na dany temat, umiejetność korzystania ze wskazówek promotora NAKŁAD PRACY STUDENTA FORMA AKTYWNOŚCI ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 30 Przygotowanie się do zajęć, lektury 40 Przygotowanie się do egzaminu 20 Przygotowanie pracy dyplomowej 160 Inne formy (zadania warsztatowe) ECTS: 10 |
||||||||||||
Uwagi: |
grupa seminaryjna dla II ZUPC - dr D. Al-Khamisy Student przesyła części pracy do korekty, rozmowa i dyskusja na platformie Teams, https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a23cc1b30396f4f6f8218ff109c63f730%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=e71344ed-0811-4356-b443-5d0eaf43cf47&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 seminaria odbywaja się zgodnie z planem zajęć, ponadto studenci mają kontakt poprzez meila dkhamisy@aps.edu.pl. zakończenie seminarium jest po zaakceptowanej pracy oraz przejście pozytywnie przez antyplagiat. przewiduje się obrone pracy na platformie |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.