Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Fakultet: Tutoring rozwojowo-naukowy [PE-2FF-KIE1] Semestr letni 2023/2024
Laboratorium/warsztaty, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Fakultet: Tutoring rozwojowo-naukowy [PE-2FF-KIE1]
Zajęcia: Semestr letni 2023/2024 [2023L] (w trakcie)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 13:30 - 15:05
sala 3412
Budynek z aulami C jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Data i miejsceProwadzący
2024-05-29 13:30 : 15:05 sala 3412
Budynek z aulami C
2024-06-05 13:30 : 15:05 sala 3412
Budynek z aulami C
2024-06-12 13:30 : 15:05 sala 3412
Budynek z aulami C
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 9
Limit miejsc: 9
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Wioletta Dziarnowska
Literatura:

Cialdini, R. (2016), PRE-SWAZJA Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego, Gdańsk: GWP

Covey, S. R., (2021), 7 nawyków skutecznego działania, Poznań: Rebis

Harris, J.R., (2010), Każdy inny. O naturze i niepowtarzalności człowieka, Sopot: Smak Słowa

Filipowicz, G., (2019), Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa i osobista, Warszawa: Wolters Kluwer business

Sadomska, U., (2010), Postawa coacha - nieustanny rozwój własny, Coaching Review, nr 1 (1) Teorie, Badania, Praktyka, 19-39

Zakres tematów:

Obszar tutoringu:

- Kim jestem a kim mogę być? Narzędzia diagnozy osobistego potencjału rozwojowego;

- Kim chcę być? Wyznaczanie indywidualnych celów dla rozwoju naukowego i osobistego;

- Jak się zapalić do działania? Zapoznanie się z technikami automotywacji;

- Jak się nie zniechęcać?Metody pracy z własnymi oporami oraz przekonaniami ograniczającymi;

- Co dla mnie najlepsze? Przećwiczenie różnych typów walidacji własnych projektów rozwojowych;

- Jak zadbać o mądre działanie? Budowanie indywidualnych planów rozwojowych w oparciu o strategię life-study balance;

- Gdzie szukać inspiracji? Wykorzystanie z potencjału grupy w pracy nad celami osobistymi

Metody dydaktyczne:

tutoriale indywidualne i grupowe, koło życia, warsztat pracy z oporami i przekonaniami ograniczającymi, metoda Balinty, metoda autonarracyjna

Metody i kryteria oceniania:

Aktywny udział w proponowanych ćwiczeniach i grach, systematyczne wykonywanie zadań domowych oraz przygotowanie Indywidualnego planu rozwojowego jako rezultatu uzyskanej wiedzy, umiejętności i postaw. - dobry wraz z esej tutorski - bardzo dobry

Uwagi:

grupa ćwiczeniowa I DUPE - dr W. Dziarnowska

15 h - udział w laboratorium

30 h- wykonywanie zada n związanych z celami tutorialu

30 h - przygotowanie prac zaliczeniowych, praca z literaturą zwi ązan a z wybranymi celami rozwojowymi

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)