Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2]
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Lektorat,
grupa nr 10
Przedmiot: | Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023 [2022Zn]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 10 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
sala 1076/1077 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 22 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Sylwia Stepanenko | ||||||||||||
Strona domowa grupy: | http://www.aps.edu.pl | ||||||||||||
Literatura: |
Podręcznik obowiązkowy "Roadmap" B2 with Online Practice workbook and resources Materiały własne wykładowcy materiały oryginalne z internetu 'English Vocabulary in Use' by Murphy wyd. Cambridge 'English Grammar in Use' by Murphy wyd. Cambridge Grammarway by V. Evans |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Mój pierwszy dzień w szkole – wspomnienia z dzieciństwa- dyskusja. Utrwalenie użycia czasów Past Perfect i Past Perfect Continuous. Ćwiczenia w czytaniu – przykłady zawalczenia o siebie i swoje racje, przygotowanie do pisania o osobistej anegdocie z dzieciństwa Czytanie ze zrozumieniem- Great Rivals. Słownictwo związane z cechami charakteru. Stopniowanie przymiotników i przysłówków. Czytanie ze zrozumieniem tekstu Was It Really Worth It? Dyskusja na temat nieporozumień i sprzeczek. Tworzenie przymiotników od rzeczowników i czasowników – ćwiczenia gramatyczne. Dyskusja – jak znaleźć kompromis w złożonej sytuacji. Składanie zażalenia i reklamacji. Dawanie informacji zwrotnej. Przymiotniki opisujące jedzenie. Opisywanie przedmiotów i ich detali. Kolejność przymiotników w zdaniu. Czytanie ze zrozumieniem tekstu Inside Antarctica – rozumienie intencji piszącego. Zdania podrzędne przydawkowe definiujące i niedefiniujące. Wprowadzenie słownictwa z zakresu wyrażeń dotyczących kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia wymaganego w pracy Wyrażenia związane z odpowiadaniem na ogłoszenie o pracę oraz pisaniem listu motywacyjnego. Dyskusja – jaka praca może być uznana za najciekawszą profesję przyszłości. Czasowniki modalne dotyczące pozwoleń i zakazów. Czytanie tekstu o powstaniu kanapki. Ćwiczenia na rozumienie tekstu czytanego. Dyskusja – jak zmieniały się zwyczaje jedzeniowe ludzi na przestrzeni ostatnich 20 lat. Jak korzystać ze słownika monoligwalnego. Uzycie czasu Present Perfect – powtórzenie tworzenia pytań typu Have you ever ….? i odpowiadania na nie. Dawanie rad. Tworzenie czasowników poprzez dodanie cząstki -en. Słownictwo związane z technologiami i rozwojem w 21 wieku. Rozumienie ze słuchu- wywiad z Evanem (DEvelop your listening 3b) . Rozumienie wiadomości telefonicznych (Develop your listening 4c) Utrwalenie wiadomości i umiejętności gramatycznych i leksykalnych z działów 3 i 4. |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna: Metoda podająca:wyjaśnienie, mini-wykład, pogadanka - burza mózgów, dyskusja dydaktyczna, wykład problemowy Metoda gramatyczno-tłumaczeniowa Multimedialne techniki nauczania: Praca w grupach lub parach |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia : - Testy cząstkowe - Testy zaliczeniowe - Odpowiedzi ustne - Ćwiczenia na platformie internetowej |
||||||||||||
Uwagi: |
grupa lektoratowa z jęz. angielskiego dla II ZM/PC;II ZM/PY-mgr S.Stepanenko |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.