Warsztaty umiejętności interpersonalnych [AK-0F-WUI1]
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 15
Przedmiot: | Warsztaty umiejętności interpersonalnych [AK-0F-WUI1] | ||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023 [2022Zn]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 15 [pozostałe grupy] |
||||||||||
Terminy i miejsca:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
sala 3232 Budynek z aulami C jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
sala 3232 Budynek z aulami C jaki jest adres? |
||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||
Liczba osób w grupie: | 27 | ||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||
Prowadzący: | Anna Zarazińska-Chromińska | ||||||||||
Literatura: |
Branka, M., Cieślikowska, D. (2010) Edukacja antydyskryminacyjna. Podręcznik trenerski. Kraków: Villa Decjusz Jamrożek, B., Sobczak, J. (2000). Komunikacja interpersonalna. Poznań: Wydawnictwo eMPi2 Oyster, C. K. (2000). Grupy. Dlaczego ludzie tworzą i wybierają grupy? Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka. Steward, J. (2000) Mosty zamiast murów. O komunikowaniu się między ludźmi. Warszawa: PWN |
||||||||||
Zakres tematów: |
Integracja grupowa. Dzielenie się informacjami o sobie w bezpiecznych warunkach. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Aktywne słuchanie. Typowe błędy komunikacyjne. Stereotypy a uprzedzenia i dyskryminacja. Rola stereotypów w komunikacji. Radzenie sobie ze stresem. Asertywna komunikacja i umiejętność stawiania granic. |
||||||||||
Metody dydaktyczne: |
dyskusja, metody aktywizujące, praca w grupach, praca w parach, burza mózgów, praca indywidualna nad własnym materiałem |
||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
obecność na zajęciach, aktywne uczestnictwo |
||||||||||
Uwagi: |
gr. warsztatowa I ZZ/WS-1 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.