Projekt badawczy specjalnościowy - 2 [PE-2F-PB2]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 7
Przedmiot: | Projekt badawczy specjalnościowy - 2 [PE-2F-PB2] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 [2021Ln]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 7 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
sala 1206 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
sala 1104/1105 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 26 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Anna Mikler-Chwastek | ||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa Mikler-Chwastek A. (2020), Samodzielność dwulatków w kontekście umiejętności odczytywania oczekiwań dorosłych, Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa. Białecka-Pikul M. (2002), Co dzieci wiedzą o umyśle i myśleniu, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków. Białecka-Pikul M. (2011), Teoria umysłu z perspektywy badań nad narracją, w: Psychologia narracyjna, E. Dryll, A. Cierpka (red.), Wydawnictwo Eneteia, Warszawa. Literatura uzupełniająca: Gopnik A., Meltzoff A.N., Kuhhl P.K. (2004), Naukowiec w kołysce. Czego o umyśle uczą nas małe dzieci, Wydawnictwo Media Rodzina, Poznań. Schaffer H. R. (2006), Psychologia rozwojowa, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków. |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Określenie harmonogramu prac Ustalenia terminologiczne Konstruowanie programu badań Konstruowanie narzędzie badawczych Realizacja badań Prezentacja wyników badań |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
pogadanka, prezentacja, badania terenowe |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
ocena materiału badawczego, narzędzie opracowane wspólnie ze studentami podczas zajęć |
||||||||||||
Uwagi: |
gr.warsztatowa I ZU/PE-PDP 3 ECTS 3 zajęcia: 15 godzin przygotowanie do opracowania narzędzia badawczego: 25 godzin przygotowanie do prowadzenia badania dziecka: 25 godzin przeprowadzenie badania: 10 godzin |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.