Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Projekt badawczy specjalnościowy - 2 [PE-2F-PB2] Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Laboratorium/warsztaty, grupa nr 7

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Projekt badawczy specjalnościowy - 2 [PE-2F-PB2]
Zajęcia: Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 [2021Ln] (zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 7 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
sala 1206
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
sala 1104/1105
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 26
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Anna Mikler-Chwastek
Literatura:

Literatura obowiązkowa

Mikler-Chwastek A. (2020), Samodzielność dwulatków w kontekście umiejętności odczytywania oczekiwań dorosłych, Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa.

Białecka-Pikul M. (2002), Co dzieci wiedzą o umyśle i myśleniu, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.

Białecka-Pikul M. (2011), Teoria umysłu z perspektywy badań nad narracją, w: Psychologia narracyjna, E. Dryll, A. Cierpka (red.), Wydawnictwo Eneteia, Warszawa.

Literatura uzupełniająca:

Gopnik A., Meltzoff A.N., Kuhhl P.K. (2004), Naukowiec w kołysce. Czego o umyśle uczą nas małe dzieci, Wydawnictwo Media Rodzina, Poznań.

Schaffer H. R. (2006), Psychologia rozwojowa, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.

Zakres tematów:

Określenie harmonogramu prac

Ustalenia terminologiczne

Konstruowanie programu badań

Konstruowanie narzędzie badawczych

Realizacja badań

Prezentacja wyników badań

Metody dydaktyczne:

pogadanka, prezentacja, badania terenowe

Metody i kryteria oceniania:

ocena materiału badawczego, narzędzie opracowane wspólnie ze studentami podczas zajęć

Uwagi:

gr.warsztatowa I ZU/PE-PDP 3

ECTS 3

zajęcia: 15 godzin

przygotowanie do opracowania narzędzia badawczego: 25 godzin

przygotowanie do prowadzenia badania dziecka: 25 godzin

przeprowadzenie badania: 10 godzin

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-4 (2025-05-14)