Projekt badawczy specjalnościowy - 1 [PE-2F-PB1]
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 6
Przedmiot: | Projekt badawczy specjalnościowy - 1 [PE-2F-PB1] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022 [2021Zn]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 6 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
(sala nieznana)
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
(sala nieznana) |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 22 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Adam Solak | ||||||||||||
Literatura: |
1. Palka S., Podstawy metodologii badan w pedagogice, GWP, Gdańsk 2010 2. Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne, UMCS, Lublin 2011 3. Yin R., Studium przypadku w badaniach naukowych, Wyd. Uniwersytetu jagielońskiego, Kraków 2015 4. Cervinkova H., Gołębniak B. D., Edukacyjne badania w działaniu, Scholar, Warszawa 2013 5. Jarosz E., Wysocka E., Diagnoza psychopedagogiczna, ŻaK, Warszawa 2006 6. Wysocka E., Diagnostyka pedagogiczna, Impuls, Kraków 2013 7. Angrosino M., Badania etnograficzne i obserwacyjne, PWN, Warszawa 2010 8. Pilch T., Bauman T., Zasady badan pedagogicznych, Żak, Warszawa 2001 9. Flick U., Projektowanie badania jakościowego, PWN, Warszawa 2011 |
||||||||||||
Zakres tematów: |
1.Istota i charakterystyka projektu badawczego (praca zespołowa). 2. Analiza literatury i wybór obszaru badań. 3. Struktura projektu badawczego. 4. Założenia metodologiczne w zakresie wybranego obszaru badań (przedmiot badań, cel badawczy, problemy badawcze i hipotezy robocze). 5. Metody, techniki i narzędzia badawcze. 6. Dobór próby badawczej. 7. Organizacja i przebieg badań. 8. Analiza wyników badań. 9. Prezentacja projektu badawczego. |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
METODY KSZTAŁCENIA - wykład aktywizujący, - dyskusja dydaktyczna, - praca w zespołach, |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena aktywności semestralnej oraz projektu badawczego |
||||||||||||
Uwagi: |
gr.warsztatowa I ZU/PE-PZL NAKŁAD PRACY STUDENTA FORMA AKTYWNOŚCI (średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności) Godziny kontaktowe: 15 godz. Przygotowanie się do zajęć, lektury: 10 godz. Przygotowanie się do zaliczenia na ocenę: 15 godz. Przygotowanie projektu: 20 godz. Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.