Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Projekt badawczy specjalnościowy - 1 [PE-2F-PB1] Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Laboratorium/warsztaty, grupa nr 6

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Projekt badawczy specjalnościowy - 1 [PE-2F-PB1]
Zajęcia: Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022 [2021Zn] (zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 6 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
(sala nieznana)
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 22
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Adam Solak
Literatura:

1. Palka S., Podstawy metodologii badan w pedagogice, GWP, Gdańsk 2010

2. Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne, UMCS, Lublin 2011

3. Yin R., Studium przypadku w badaniach naukowych, Wyd. Uniwersytetu jagielońskiego, Kraków 2015

4. Cervinkova H., Gołębniak B. D., Edukacyjne badania w działaniu, Scholar, Warszawa 2013

5. Jarosz E., Wysocka E., Diagnoza psychopedagogiczna, ŻaK, Warszawa 2006

6. Wysocka E., Diagnostyka pedagogiczna, Impuls, Kraków 2013

7. Angrosino M., Badania etnograficzne i obserwacyjne, PWN, Warszawa 2010

8. Pilch T., Bauman T., Zasady badan pedagogicznych, Żak, Warszawa 2001

9. Flick U., Projektowanie badania jakościowego, PWN, Warszawa 2011

Zakres tematów:

1.Istota i charakterystyka projektu badawczego (praca zespołowa).

2. Analiza literatury i wybór obszaru badań.

3. Struktura projektu badawczego.

4. Założenia metodologiczne w zakresie wybranego obszaru badań (przedmiot badań, cel badawczy, problemy badawcze i hipotezy robocze).

5. Metody, techniki i narzędzia badawcze.

6. Dobór próby badawczej.

7. Organizacja i przebieg badań.

8. Analiza wyników badań.

9. Prezentacja projektu badawczego.

Metody dydaktyczne:

METODY KSZTAŁCENIA

- wykład aktywizujący,

- dyskusja dydaktyczna,

- praca w zespołach,

Metody i kryteria oceniania:

Ocena aktywności semestralnej oraz projektu badawczego

Uwagi:

gr.warsztatowa I ZU/PE-PZL

NAKŁAD PRACY STUDENTA

FORMA AKTYWNOŚCI (średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności)

Godziny kontaktowe: 15 godz.

Przygotowanie się do zajęć, lektury: 10 godz.

Przygotowanie się do zaliczenia na ocenę: 15 godz.

Przygotowanie projektu: 20 godz.

Sumaryczna liczba punktów ECTS 2

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-4 (2025-05-14)