Seminarium dyplomowe - 3 i złożenie pracy dyplomowej [10-PC-LI3]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021
Seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe - 3 i złożenie pracy dyplomowej [10-PC-LI3] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021 [2020Ln]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
(sala nieznana) |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 0 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Danuta Al-Khamisy | ||||||||||||
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: 1. Babbie, E. (2009). Podstawy badań społecznych. Warszawa. 2.Claus, G., Ebner, H. (1972). Podstawy statystyki dla psychologów, pedagogów i socjologów. Warszawa. 3. Łobocki, M.(1999). Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków. 4. Łobocki, M.(2000). Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków. 5. Ostrowska, U. (2000). Dialog w pedagogicznym badaniu jakościowym. Kraków. 6. Pilch, T.(1995). Zasady badań pedagogicznych.Warszawa. 7. Silverman, D. (2009). Interpretacja danych jakościowych. Warszawa. LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: 1. Ferguson, G. A., Takane, Y. (1999). Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice. Warszawa. |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: Zaplanowanie koncepcji pracy dyplomowej. Przeprowadzenie i interpretacja wyników przeprowadzonych badań. Przygotowanie pracy dyplomowej. Treści: 1. Omówienie podstawowych zagadnień dotyczących metodologii badań pedagogicznych: - zdefiniowanie pojęcia „metodologia badań”, - jakościowe i ilościowe badania w pedagogice. 2. Przedstawienie zasad formułowania problemów badawczych: rodzaje problemów badawczych, kryteria formułowania problemów badawczych, stawianie hipotez roboczych. 3. Omówienie klasyfikacji metod i technik badawczych. Omówienie stosowanych w naukach pedagogicznych technik i metod badawczych. 4. Zasady sporządzania przypisów i opisu bibliograficznego. Tworzenie koncepcji pracy dyplomowej. |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Zalecenia metodyczno - organizacyjne związane z prowadzeniem edukacji na odległość: - indywidualny kontakt mailowy ze studentami w celu analizy fragmentów pisanej pracy dyplomowej i ustalenie dalszych działań; - wysłanie drobiazgowej informacji zwrotnej na temat jakości prac (i ewentualnej poprawy) - realizacja zajęć w aplikacji Teams zgodnie z planem zajęć |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Metody kształcenia: Omawianie zagadnień teoretycznych, prezentacja multimedialna, dyskusja dydaktyczna, metoda problemowa. NAKŁAD PRACY STUDENTA FORMA AKTYWNOŚCI ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 60 Przygotowanie się do zajęć, lektury 40 Przygotowanie się do egzaminu 20 Przygotowanie pracy dyplomowej 160 Inne formy (zadania warsztatowe) ECTS: 10 |
||||||||||||
Uwagi: |
grupa seminaryjna II rok ZZ/PC- dr D. Al-Khamisy |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.