Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Badawczy projekt specjalnościowy - 1 [PC-2F-PS1] Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021
Ćwiczenia, grupa nr 9

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Badawczy projekt specjalnościowy - 1 [PC-2F-PS1]
Zajęcia: Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 [2020Zn] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 9 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 11:20 - 14:50
(sala nieznana)
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 31
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Ewa Kulesza
Literatura:

1. Łobocki M. (2006) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych.

Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Ibuk.

2. Ciechowska M., Szymańska M. (2017). Wybrane metody jakościowe w badaniach pedagogicznych. Cz. 1. Akademia Ignatianum, Kraków: Wydawnictwo WAM.

3. Pilch T., Bauman T. (2011). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak.

4. Smolińska-Theiss B., Theiss W. (2009). Badania jakościowe – przewodnik po labiryncie. (W:) S. Palka (red.). Podstawy metodologii badań w pedagogice (s. 79–102). Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

Pozostała literatura w zależności od podjętego tematu badawczego.

Zakres tematów:

1) Postawy uczniów wobec osób z niepełnosprawnością

Adaptacja amerykańskiego narzędzia CATCH.

2) Sytuacja uczniów ze SPE w czasie pandemii. Konceptualizacja, problematyzacja, operacjonalizacja.

3) Dojrzałość dzieci do nauki pisania. Standaryzacja narzędzia.

4) Samodzielny wybór tematu badawczego przez studentów. Konceptualizacja, problematyzacja, operacjonalizacja.

Metody dydaktyczne:

dyskusja, burza mózgów, prezentacja PP

Metody i kryteria oceniania:

Wykonanie wszystkich ćwiczeń realizowanych na zajęciach i zlecanych jako prace samodzielne.

Prace na ocenę:

(1) indywidualna praca studenta: analiza literatury,

(2) praca grupowa: opracowanie części projektu badawczego: przeglądu literatury, metodyki badań, wybór lub opracowanie narzędzia.

Uwagi:

gr.ćwiczeniowa I ZU/PC-TPEw 1-projekt

Zajęcia prowadzone synchronicznie na MS Teams zgodnie z planem zajęć.

Link do Zespołu:

https://teams.microsoft.com/l/team/19%3af5b3c4cb4cea4ddc8072c56d4af41d6b%40thread.tacv2/conversations?groupId=1b8bbbe0-9992-4a72-b2cf-9a2bb88dc133&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)