Badawczy projekt specjalnościowy - 1 [PC-2F-PS1]
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 9
Przedmiot: | Badawczy projekt specjalnościowy - 1 [PC-2F-PS1] | ||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 [2020Zn]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 9 [pozostałe grupy] |
||||||||||
Terminy i miejsca:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 11:20 - 14:50
(sala nieznana)
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
(sala nieznana) |
||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||
Liczba osób w grupie: | 31 | ||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||
Prowadzący: | Ewa Kulesza | ||||||||||
Literatura: |
1. Łobocki M. (2006) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Ibuk. 2. Ciechowska M., Szymańska M. (2017). Wybrane metody jakościowe w badaniach pedagogicznych. Cz. 1. Akademia Ignatianum, Kraków: Wydawnictwo WAM. 3. Pilch T., Bauman T. (2011). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak. 4. Smolińska-Theiss B., Theiss W. (2009). Badania jakościowe – przewodnik po labiryncie. (W:) S. Palka (red.). Podstawy metodologii badań w pedagogice (s. 79–102). Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Pozostała literatura w zależności od podjętego tematu badawczego. |
||||||||||
Zakres tematów: |
1) Postawy uczniów wobec osób z niepełnosprawnością Adaptacja amerykańskiego narzędzia CATCH. 2) Sytuacja uczniów ze SPE w czasie pandemii. Konceptualizacja, problematyzacja, operacjonalizacja. 3) Dojrzałość dzieci do nauki pisania. Standaryzacja narzędzia. 4) Samodzielny wybór tematu badawczego przez studentów. Konceptualizacja, problematyzacja, operacjonalizacja. |
||||||||||
Metody dydaktyczne: |
dyskusja, burza mózgów, prezentacja PP |
||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Wykonanie wszystkich ćwiczeń realizowanych na zajęciach i zlecanych jako prace samodzielne. Prace na ocenę: (1) indywidualna praca studenta: analiza literatury, (2) praca grupowa: opracowanie części projektu badawczego: przeglądu literatury, metodyki badań, wybór lub opracowanie narzędzia. |
||||||||||
Uwagi: |
gr.ćwiczeniowa I ZU/PC-TPEw 1-projekt Zajęcia prowadzone synchronicznie na MS Teams zgodnie z planem zajęć. Link do Zespołu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3af5b3c4cb4cea4ddc8072c56d4af41d6b%40thread.tacv2/conversations?groupId=1b8bbbe0-9992-4a72-b2cf-9a2bb88dc133&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.