Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Badawczy projekt specjalnościowy - 1 PC-2F-PS1
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021
Ćwiczenia, grupa nr 9

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Badawczy projekt specjalnościowy - 1 PC-2F-PS1
Zajęcia Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 (2020Zn) (zakończony)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 9 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca:
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 11:20 - 14:50
(sala nieznana)
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 31
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Ewa Kulesza
Literatura:

1. Łobocki M. (2006) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych.

Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Ibuk.

2. Ciechowska M., Szymańska M. (2017). Wybrane metody jakościowe w badaniach pedagogicznych. Cz. 1. Akademia Ignatianum, Kraków: Wydawnictwo WAM.

3. Pilch T., Bauman T. (2011). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak.

4. Smolińska-Theiss B., Theiss W. (2009). Badania jakościowe – przewodnik po labiryncie. (W:) S. Palka (red.). Podstawy metodologii badań w pedagogice (s. 79–102). Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

Pozostała literatura w zależności od podjętego tematu badawczego.

Zakres tematów:

1) Postawy uczniów wobec osób z niepełnosprawnością

Adaptacja amerykańskiego narzędzia CATCH.

2) Sytuacja uczniów ze SPE w czasie pandemii. Konceptualizacja, problematyzacja, operacjonalizacja.

3) Dojrzałość dzieci do nauki pisania. Standaryzacja narzędzia.

4) Samodzielny wybór tematu badawczego przez studentów. Konceptualizacja, problematyzacja, operacjonalizacja.

Metody dydaktyczne:

dyskusja, burza mózgów, prezentacja PP

Metody i kryteria oceniania:

Wykonanie wszystkich ćwiczeń realizowanych na zajęciach i zlecanych jako prace samodzielne.

Prace na ocenę:

(1) indywidualna praca studenta: analiza literatury,

(2) praca grupowa: opracowanie części projektu badawczego: przeglądu literatury, metodyki badań, wybór lub opracowanie narzędzia.

Uwagi:

gr.ćwiczeniowa I ZU/PC-TPEw 1-projekt

Zajęcia prowadzone synchronicznie na MS Teams zgodnie z planem zajęć.

Link do Zespołu:

https://teams.microsoft.com/l/team/19%3af5b3c4cb4cea4ddc8072c56d4af41d6b%40thread.tacv2/conversations?groupId=1b8bbbe0-9992-4a72-b2cf-9a2bb88dc133&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.