Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Badawczy projekt specjalnościowy - 1 PC-2F-PS1
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021
Ćwiczenia, grupa nr 10

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Badawczy projekt specjalnościowy - 1 PC-2F-PS1
Zajęcia Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2020/2021 (2020Zn) (zakończony)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 10 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca:
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 11:15
(sala nieznana)
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 30
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Ewa Kulesza
Literatura:

1. Łobocki M. (2006) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych.

Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. Ibuk.

2. Ciechowska M., Szymańska M. (2017). Wybrane metody jakościowe w badaniach pedagogicznych. Cz. 1. Akademia Ignatianum, Kraków: Wydawnictwo WAM.

3. Pilch T., Bauman T. (2011). Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie Żak.

4. Smolińska-Theiss B., Theiss W. (2009). Badania jakościowe – przewodnik po labiryncie. (W:) S. Palka (red.). Podstawy metodologii badań w pedagogice (s. 79–102). Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

Pozostała literatura w zależności od podjętego tematu badawczego.

Zakres tematów:

1) Postawy uczniów wobec osób z niepełnosprawnością

Adaptacja amerykańskiego narzędzia CATCH.

2) Sytuacja uczniów ze SPE w czasie pandemii. Konceptualizacja, problematyzacja, operacjonalizacja.

3) Dojrzałość dzieci do nauki pisania. Standaryzacja narzędzia.

4) Samodzielny wybór tematu badawczego przez studentów. Konceptualizacja, problematyzacja, operacjonalizacja.

Metody dydaktyczne:

dyskusja, burza mózgów, prezentacja PP

Metody i kryteria oceniania:

Wykonanie wszystkich ćwiczeń realizowanych na zajęciach i zlecanych jako prace samodzielne.

Prace na ocenę:

(1) indywidualna praca studenta: analiza literatury,

(2) praca grupowa: opracowanie części projektu badawczego: przeglądu literatury, metodyki badań, wybór lub opracowanie narzędzia.

Uwagi:

gr.ćwiczeniowa I ZU/PC-TPEw 2-projekt

Zajęcia prowadzone synchronicznie na MS Teams zgodnie z planem zajęć.

Link do Zespołu:

https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ab8826ca9d7fe4e288b1d3b937ebf1e20%40thread.tacv2/conversations?groupId=a1dadf07-2a52-45de-8670-bafc23b51055&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.