Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] Semestr letni 2019/2020
Lektorat, grupa nr 21

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Zajęcia: Semestr letni 2019/2020 [2019L] (zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 21 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 16:40 - 18:10
sala 2105
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Bogumiła Jędrzejowska-Ulrych
Literatura:

Podrecznik obowiazkowy: English File Upper-intermediate, Third edition, OUP z plytka DVD, Workbook/ksiazka cwiczen,

Materialy dydaktyczne dostepne na stronie Wydawnictwa Oxford: www.oup.com/elt/teacher/englishfile

Materialy wlasne: samodzielnie opracowane cwiczenia gramatyczno-leksykalne, na rozumienie tekstu czytanego i rozumienie ze sluchu,

Internet: artykuly z prasy anglojezycznej o tresci: edukacja, wychowanie, spoleczenstwo, biezace wydarzenia rozne (The Guardian, The New York Times), jako uzupelnienie programu kursu jezyka ogolnego (The Guardian, The New York Times),

Literatura uzupelniajaca:

Debra Powel, E. Walker, S. Elsworth, Grammar Practice for Upper-Intermediate Students, Pearson Education; R. Murphy, English Grammar in Use, CUP; A.J. Thomson, A.V. Martinet, A Practical English Grammar OUP; Sue O’Connell, Focus on Advanced English, CAE, Longman

Zakres tematów:

English File Upper-intermediate, rozdzialy: 3AB i 4AB:

Gramatyka: czasy przeszle: Past Simple, Past Continuous, Past Perfect Simple, Past Perfect Continuous, przyslowki i wyrazenia przyslowkowe(Adverbs and adverbial phrases, comment adverbs), formy wyrazania przyszlosci: czasy przyszle: Future Simple, Future Continuous, Future Perfect, Future Perfect Continuous oraz wyrazenie: Be going to, czas Present Continuous i czasowniki modalne w znaczeniach okreslajacych przyszlosc, zdania czasowe (future time clauses) z uzyciem wyrazen: as soon as, when, until, unless, in case oraz zdania warunkowe”if” typu 1 (conditionals) oraz warianty tej struktury.

Slownictwo: zakres tematyczny: podroze lotnicze, ksiazki , preferowane rodzaje lektur, ekologia, ochrona srodowiska naturalnego, pogoda, klimat, podejmowanie ryzyka, podatnosc na ryzykowne zachowania, kontrola , terapia.

Metody dydaktyczne:

Zajecia w kontakcie bezposrednim: metoda komunikacyjna: praca w parach i grupach, dyskusja, rozwijanie zdolnosci rozumienia ze sluchu i zdolnosci czytania ze zrozumieniem dluzszych tekstow poprzez stawianie pytan otwartych i wykonywanie cwiczen na rozumienie typu multiple choice i true/false, cwiczenia interaktywne na platformie CLIP;

Zajecia w formie zdalnej: lacznosc za pomoca poczty elektronicznej APS, material do opracowania w ramach pracy wlasnej (zakres tematyczny zgodny z programem do realizacji w semestrze letnim 2019/2020), czesc pierwsza i czesc druga, specyfikacja ponizej, wyslane w dniu 15.03.20., na adres grupowy. Jako forma weryfikacji i utrwalenia zadanego materialu, a takze zagadnien omawianych na ostatnich zajeciach w kontakcie bezposrednim, na adres grupowy zostaly wyslane trzy serie cwiczen gramatyczno-lekstykalnych: Follow up 1- gramatyka: czasy przeszle, wyrazenia: used to/would+infinitive, be/get used to- “ing”, so/such…that, slownictwo: podroze lotnicze, wyslane 30.03.20., Follow up 2 – gramatyka: przyslowki i wyrazenia przyslowkowe, slownictwo: ksiazki, preferowane rodzaje lektur, wyslane 06.04.20; i Follow up 3 – slownictwo i frazeologia: pogoda, klimat, ekologia, zagrozenia i ochrona srodowiska naturalnego, wysylane 19.04.20. Kazda seria wyslanych cwiczen sprawdzajacych i utrwalajacych zawierala szczegolowa informacje okreslajaca kryteria zaliczenia.

Material do pracy zdalnej. Zrodla: English File Upper-Intermediate: Student’s Book, Workbook oraz DVD English File Upper-Intermediate iTutor with iChecker (plytka dolaczona do Student’s Book z materialem audio i video do Student’s Book i Workbook)

Czesc pierwsza / Follow up 2

I. Student’s Book Unit 3B, Grammar Bank a, b, str. 137 (DVD File 3/3B); Vocabulary Bank str. 155 Adverbs and adverbial phrases, DVD File 3/3B audio component 2.15, 2.16

II. Workbook Unit 3B, 2. Grammar a, b, c, str. 21; 3. Vocabulary str. 21; 1. Reading a, b, c, str. 20; 5. Listening a, b, c, str. 22 (DVD File 3/3B); Progress Test (DVD File 3/3B)

III. Workbook Unit 3B Colloquial English. Talking about… children’s books 2. Reading a, b, str. 23

Czesc druga / Follow up 3

I. Student’s Book Unit 4A, 3.Reading and Vocabulary the weather, b, c, d, str. 36; Vocabulary Bank, str. 156 Weather, DVD File 4/4A audio component 2.31, 2. 32, 2.33; 5. Listening and Speaking a, b, str. 37, DVD File 4/4A audio component 2. 36

II. II. Workbook Unit 4A 2. Vocabulary the weather a, b, c, str. 25; 1. Reading a, b, c, str. 24-25

Czesc trzecia: Reading comprehension and Vocabulary building. Zadanie: lektura artykulu, link ponizej, napisanie odpowiedzi do pytan 1-6 sprawdzajacych zrozuminie glownych watkow tematycznych oraz wykonanie cwiczenia leksykalnego polegajacego na wyjasnieniu znaczenia wyszczegolnionych w cwiczeniu slow i zwrotow z artykulu. Wyslane na adresy grupowe 24.04.20, zwrot wykonanej pracy do 1 maja, 2020.

https://www.theguardian.com/commentisfree/2020/mar/30/abusive-partner-lockdown-domestic-abuse-charities-women-home

Metody i kryteria oceniania:

testy zaliczeniowe, sprawdzanie pracy domowej, ocena aktywnosci studenta w trakcie zajec, wypowiedzi ustne, wykonywanie cwiczen na platformie e-learning,

w pracy zdalnej: wymagane wydrukowanie wykonanych zadan i przedlozenie do wgladu prowadzacej po powrocie do zajec w kontakcie bezposrednim, pisemny test zaliczeniowy obejmujacy calosc materialu zadanego do opracowania w ramach pracy wlasnej w okresie zawieszenia zajec, w uzgodnionym terminie po wznowieniu zajec dydaktycznych. Forma online jest opcja, w zaleznosci od rozwoju sytuacji. Po przedluzeniu okresu zawieszenia zajec dydaktycznych do dnia 15 maja 2020, studentom sukcesywnie wysylane sa klucze interpretacyjne do wykonanych uprzednio zadan, ktore umozliwiaja im rzeczywista ocene postepow w nauce zdalnej. Prace do wykonania w formie pisemnej maja scisle okreslony termin zwrotu, a feedback w formie elektronicznej realizowany jest na biezaco.

Uwagi:

lektorat I rok, ksztalcenie na odleglosc odbywa sie za posrednictwem poczty elektronicznej APS na adres grupy. Dalsze zadania w przygotowaniu.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-3 (2024-06-10)