Podstawy pedagogiki pracy [PE-2F-PPP]
Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 3
Przedmiot: | Podstawy pedagogiki pracy [PE-2F-PPP] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 16 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Justyna Bluszcz | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Rozdziały do przeczytania na poszczególne zajęcia: Z. Wiatrowski, "Podstawy pedagogiki pracy", Bydgoszcz 2005 (niebiesko-granatowa) 24 lutego 2020 r. 2.1. Podstawowe formy działalności człowieka 2.7. Metody i techniki badań stosowane w pedagogice pracy 2 marca 2020 r. 3.1. Pojęcie i zadania kształcenia przedzawodowego 3.3. Wychowanie przez pracę 3.4. Kształcenie ogólnotechniczne 9 marca 2020 r. 4.1. Pojęcie i zadania kształcenia prozawodowego 4.3. Przyuczenie do zawodu jako forma edukacji prozawodowej 16 marca 2020 r. 5.1. Pojęcie kształcenia zawodowego 5.3. Cele (5.3.1.) i treści (5.3.2.) kształcenia zawodowego (+wstęp) 5.4. Proces kształcenia zawodowego 5.5. Losy absolwentów (5.5.2) i przydatność zawodowa (5.5.3) (+ wstęp) 5.6. Działalność wychowawcza szkoły zawodowej 5.8. Europejski wymiar edukacji zawodowej 23 marca 2020 r. 7.1. Edukacja permanentna 7.3. Podstawy teoretyczne i metodologiczne kształcenia ustawicznego dorosłych 7.3.1. Istota i zadania kształcenia ustawicznego (do definicji włącznie) 7.3.3.Organizacja kształcenia ustawicznego w Polsce 7.4.1. Priorytety edukacji permanentnej 30 marca 2020 7.5. Dokształcanie, przekwalifikowywanie oraz samokształcenie pracowników 7.6. Doskonalenie ogólne i zawodowe 7.7. Linia rozwoju zawodowego pracownika 6.4. Powodzenia i niepowodzenia zawodowe pracujących 6 kwietnia 2020 8.1. Pojęcie i zadania humanizacji pracy 8.3. Zakład pracy oraz jego właściciele i pracownicy 8.7. Trudności związane z humanizacją w zakładzie pracy oraz warunki skutecznych działań humanizacyjnych |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr ćwiczeniowa I DUPE-PSD W okresie pracy zdalnej zajęcia odbywają się za pośrednictwem aplikacji MS Teams w zespole: Podstawy pedagogiki pracy, specj. PSD |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.