Technologia informacyjna [AK-0F-TEI]
Semestr letni 2019/2020
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 2
Przedmiot: | Technologia informacyjna [AK-0F-TEI] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 13 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Alicja Baum |
Literatura: |
Autorskie instrukcje do zajęć przygotowane przez prowadzącą. |
Zakres tematów: |
Tematy realizowane zdalnie: 1. Edytor tekstów (tworzenie długich dokumentów zawierających teksty i grafikę, przygotowanie do konstruowania prac naukowych z automatycznymi spisami, przypisami i bibliografią). Prawo autorskie - zajęcia 5 i 6 - instrukcje i wytyczne zostały przesłane na indywidualne konta studentów 22.03; Termin realizacji 29.03. 2. Edytor tekstów (tworzenie formularzy tradycyjnych) - zajęcia 7 - instrukcja do zajęć została przesłana na indywidualne konta studentów 29.03; Termin realizacji 05.04. 3. Tworzenie formularzy elektronicznych - zajęcia 8 - instrukcja do zajęć została przesłana na indywidualne konta studentów oraz zamieszczona w zespole w aplikacji MS Teams 05.04; Termin realizacji 19.04. 4. Prezentacja multimedialna: - podstawowe pojęcia i operacje; - tworzenie interaktywnych i multimedialnych prezentacji - zajęcia 9 - instrukcja do zajęć została przesłana na indywidualne konta studentów oraz zamieszczona w zespole w aplikacji MS Teams 19.04; Termin realizacji 26.04. 5. Program do tworzenia publikacji: - wybór szablonu do publikacji; - praca na szablonach, drukowanie i zapisywanie danych - zajęcia 10 i 11 - instrukcja do zajęć została przesłana na indywidualne konta studentów oraz zamieszczona w zespole w aplikacji MS Teams 26.04; Termin realizacji 10.05. 6. Arkusz kalkulacyjny (wprowadzanie i formatowanie danych; tworzenie formuł; projektowanie i formatowanie wykresów; obróbka danych z wykorzystaniem tabel i wykresów przestawnych) - zajęcia 12 i 13 - instrukcja do zajęć została przesłana na indywidualne konta studentów oraz zamieszczona w zespole w aplikacji MS Teams 10.05; Termin realizacji 24.05. 7. Konsultacje przed kolokwiami. Zajęcie on-line w aplikacji MS TEAMS 25.05 w godzinach zajęć (11:40-13:10). 8. Kolokwium zaliczeniowe - opracowanie badań w programie EXCEL przeprowadzone w trybie synchronicznym w aplikacji MS TEAMS 01.06 w godzinach zajęć 11:40-13:10. 9. Kolokwium zaliczeniowe - formatowanie pracy dyplomowej, formularze tradycyjne (WORD) przeprowadzone w trybie synchronicznym w aplikacji MS TEAMS 08.06 w godzinach zajęć 11:40-13:10. |
Metody i kryteria oceniania: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: - ocena prac przesyłanych zgodnie z przyjętym harmonogramem; - dwa kolokwia zaliczeniowe - 01 i 08.06 przeprowadzone w trybie synchronicznym w aplikacji MS TEAMS w godzinach zajęć 11:40-13.10. |
Uwagi: |
Dyżur online w aplikacji MS Teams wtorek 11.30-13.30 W terminie od 16.03.2020 r. do 18.05.2020 r. zajęcia prowadzone ASYNCHRONICZNIE z wykorzystaniem uczelnianej poczty elektronicznej oraz aplikacji MS TEAMS. Od 25.05.2020 r. zajęcia będą prowadzone SYNCHRONICZNIE z wykorzystaniem aplikacji MS TEAMS zgodnie z planem zajęć. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.