Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Konwersatorium pedagogiczne w języku obcym (4) 10SD-1A-KON4
Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia, grupa nr 4

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Konwersatorium pedagogiczne w języku obcym (4) 10SD-1A-KON4
Zajęcia Semestr letni 2019/2020 (2019L) (w trakcie)
Ćwiczenia (CW), grupa nr 4 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każda środa, 15:20 - 16:55
sala 1104/1105
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 5
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Joanna Smogorzewska
Literatura:

Apperly, I. (2012). Mindreaders. The Cognitive Basis of “Theory of Mind”. New York: Psychology Press.

Doherty, M. J. (2009). Theory of Mind. How Children Understanding Others’ Thoughts and Feelings. New York: Psychology Press.

Miller, S. A. (2012). Theory of Mind. Beyond the Preschool Years. New York: Psychology Press.

Miller, S. A. (2016). Parenting and Theory of Mind. New York: Oxford.

+ articles in English for analysis during classes.

Zakres tematów:

The notion of socio-cognitive development, theory and practice (practical methods of developing social and cognitive skills and its effectiveness),

- The notion of theory of mind and ways of its understanding,

- Cognitive theories of theory of mind development,

- Individual features important for theory of mind development, i.e. social skills, language skills, executive functions, disability, etc.,

- Family correlates of theory o mind, i.e. attachment, parenting styles, SES, mind-mindedness of parents, etc.,

- Outside-family environmental factors important for theory of mind

- Consequences of theory of mind for social and cognitive functioning of people.

Metody dydaktyczne:

Reading texts

Discussion

Presentations

From the 18.03.20: Distance learning:

Reading texts

Essays preparation

Metody i kryteria oceniania:

- Presence during classes

- Reading texts

- Discussion during classes

- Preparation of presentation from a chosen topic

During distance learning:

- Reading texts

- Preparing essays based on the texts

Uwagi:

gr ćwiczeniowa IV DDPE - dr hab. J. Smogorzewska

Do listy studentów mają dostęp koordynatorzy przedmiotu, uczestnicy oraz prowadzący grup. Jesteś uczestnikiem, zatem masz dostęp.

wyślij wiadomość do studentów tej grupy (przez USOSmail)

Lista jest pusta
Nazwisko Imiona Stan
Lista jest pusta
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.