Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Konwersatorium pedagogiczne w języku obcym (4) [10SD-1A-KON4] Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia, grupa nr 4

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Konwersatorium pedagogiczne w języku obcym (4) [10SD-1A-KON4]
Zajęcia: Semestr letni 2019/2020 [2019L] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 4 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 15:20 - 16:55
sala 1104/1105
Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 5
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Joanna Smogorzewska
Literatura:

Apperly, I. (2012). Mindreaders. The Cognitive Basis of “Theory of Mind”. New York: Psychology Press.

Doherty, M. J. (2009). Theory of Mind. How Children Understanding Others’ Thoughts and Feelings. New York: Psychology Press.

Miller, S. A. (2012). Theory of Mind. Beyond the Preschool Years. New York: Psychology Press.

Miller, S. A. (2016). Parenting and Theory of Mind. New York: Oxford.

+ articles in English for analysis during classes.

Zakres tematów:

The notion of socio-cognitive development, theory and practice (practical methods of developing social and cognitive skills and its effectiveness),

- The notion of theory of mind and ways of its understanding,

- Cognitive theories of theory of mind development,

- Individual features important for theory of mind development, i.e. social skills, language skills, executive functions, disability, etc.,

- Family correlates of theory o mind, i.e. attachment, parenting styles, SES, mind-mindedness of parents, etc.,

- Outside-family environmental factors important for theory of mind

- Consequences of theory of mind for social and cognitive functioning of people.

Metody dydaktyczne:

Reading texts

Discussion

Presentations

From the 18.03.20: Distance learning:

Reading texts

Essays preparation

Metody i kryteria oceniania:

- Presence during classes

- Reading texts

- Discussion during classes

- Preparation of presentation from a chosen topic

During distance learning:

- Reading texts

- Preparing essays based on the texts

Uwagi:

gr ćwiczeniowa IV DDPE - dr hab. J. Smogorzewska

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-4 (2025-05-14)