Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych [10-5S-MRW]
Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych [10-5S-MRW] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 26 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Klaudia Majewska-Bielska |
Zakres tematów: |
Przedmiot: Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych Kontakt z prowadzącą Klaudia Majewska przez pocztę elektroniczną APS (kmajewska@aps.edu.pl) oraz przez platformę Microsoft Teams. Zajęcia z dnia 17 marca 2020 Przesłanie artykułu naukowego wraz z zadaniem do wykonania. Studenci potwierdzili otrzymanie wiadomości. Zajęcia z dnia 24 marca 2020 Przesłanie drogą mailową artykułu do przeczytania oraz opatrzonego komentarzem słownym zadania do wykonania przez studentów. Zaproszenie studentów do grupy na portalu społecznościowym Facebook dostępnej pod linkiem https://www.facebook.com/groups/KlaudiaMajewskaAPS/. Studenci potwierdzili otrzymanie wiadomości. Zajęcia z dnia 31 marca 2020 Konsultacje w sprawie zadania do wykonania. Przesłanie materiałów do samodzielnego przeczytania. Studenci potwierdzili otrzymanie wiadomości. Zajęcia z dnia 7 kwietnia 2020 Informacja zwrotna, omówienie zadania do wykonania dla studentów. Przesłanie wykonanego ćwiczenia na pocztę elektroniczną. Zajęcia z dnia 21 kwietnia 2020 Przesłane na pocztę elektroniczną grupy zostało zadanie do wykonania dla studentów - scenariusze zajęć z wytycznymi o których warto pamiętać. Studenci przesyłają pracę na pocztę elektroniczną APS prowadzącej. Od dnia 27 kwietnia studenci realizują projekty w małych grupach. Konsultacje z prowadzącą odbywają się systematycznie poprzez Teams lub pocztę elektroniczną. Studenci wybierają dogodną formę kontaktu. Zajęcia z dnia 27 kwietnia 2020 Rozpoczęcie działań związanych z przygotowaniem projektu: - rozpoznanie koncepcji wpierania osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim - wstępna konceptualizacja zakresu tematycznego projektów Zajęcia z dnia 5 maja 2020 Analiza literatury i badań związanych z tematyką projektu, wnioskowanie na tej podstawie o sytuacji, której dotyczy projekt. Diagnoza środowiska związanego z projektem. Zajęcia z dnia 12 maja 2020 Określenie założeń i celów projektu. Zajęcia z dnia 19 maja 2020 Opracowanie działań projektowych. Zajęcia z dnia 26 maja 2020 Określenie mocnych i słabych stron projektu oraz określenie efektów, szans i zagrożeń związanych z projektem, wraz ze sposobami radzenia sobie z nimi. Zajęcia z dnia 2 czerwca 2020 Zaprezentowanie całości gotowego projektu oraz przesłanie go pocztą elektroniczną do prowadzącej. |
Uwagi: |
gr. ćwiczeniowa dla II DU/PC-ERIw 1 Zaliczenie pisemne wysyłane w formie mailowej do prowadzącej. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.