Erudycyjne seminarium tematyczne - Autorstwo własnego życia a niepełnosprawność [10-7F-EST]
Semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Erudycyjne seminarium tematyczne - Autorstwo własnego życia a niepełnosprawność [10-7F-EST] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/2020 [2019L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Klaudia Majewska-Bielska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Przedmiot: Erudycyjne seminarium tematyczne - Autorstwo własnego życia a niepełnosprawność Kontakt z prowadzącą Klaudia Majewska przez pocztę elektroniczną APS (kmajewska@aps.edu.pl) oraz przez platformę Microsoft Teams. Zajęcia z dnia 17 marca 2020 Przesłanie artykułu naukowego wraz z zadaniem do wykonania. Studenci potwierdzili otrzymanie wiadomości. Zajęcia z dnia 24 marca 2020 Przesłanie drogą mailową opatrzonego komentarzem słownym zadania do wykonania przez studentów. Zaproszenie studentów do grupy na portalu społecznościowym Facebook dostępnej pod linkiem https://www.facebook.com/groups/KlaudiaMajewskaAPS/. Studenci potwierdzili otrzymanie wiadomości. Zajęcia z dnia 31 marca 2020 Konsultacje w sprawie zadania do wykonania. Przesłanie artykułu naukowego do samodzielnego przeczytania. Studenci potwierdzili otrzymanie wiadomości. Zajęcia z dnia 7 kwietnia 2020 Informacja zwrotna, omówienie zadania do wykonania dla studentów. Konsultacje w sprawie prowadzenia kolejnych zajęć w platformie Microsoft Teams. Od dnia 21 kwietnia 2020 studenci realizują projekty w grupach. Zajęcia realizowane poprzez platformę Teams lub poprzez pocztę elektroniczną. Studenci wybierają dogodną formę komunikacji. Kontakt systematyczny, co tydzień wysyłane są nowe treści do opracowania. Zajęcia z dnia 21 kwietnia 2020 Rozpoczęcie działań związanych z przygotowaniem projektu: - rozpoznanie koncepcji autorstwa własnego życia - wstępna konceptualizacja zakresu tematycznego projektów Zajęcia z dnia 28 kwietnia 2020 Identyfikacja i uszczegółowienie odniesień projektów do konstruktu autorstwa własnego życia osoby z niepełnosprawnością Zajęcia z dnia 5 maja 2020 Analiza literatury i badań związanych z tematyką projektu, wnioskowanie na tej podstawie o sytuacji, której dotyczy projekt. Diagnoza środowiska związanego z projektem. Zajęcia z dnia 12 maja 2020 Określenie założeń i celów projektu. Zajęcia z dnia 19 maja 2020 Opracowanie działań projektowych. Zajęcia z dnia 26 maja 2020 Określenie mocnych i słabych stron projektu oraz określenie efektów, szans i zagrożeń związanych z projektem, wraz ze sposobami radzenia sobie z nimi. Zajęcia z dnia 2 czerwca 2020 Zaprezentowanie całości gotowego projektu oraz przesłanie go pocztą elektroniczną do prowadzącej. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
gr ćwiczeniowa II DUID Sposób pracy na odległość w ramach realizacji przedmiotu: Na czas edukacji on-line udostępnianie poprzez pocztę elektroniczną studentkom i studentom materiałów elektronicznych z komentarzem oraz zagadnień do samodzielnego opracowania z możliwością zgłaszania pytań i uwag. Konsultacje z prowadzącą poprzez aplikację Microsoft Teams lub poprzez pocztę elektroniczną APS. Zaliczenie pisemne wysyłane w formie mailowej do prowadzącej. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.