Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Fakultet: Tutoring - poziom podstawowy

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: PE-3FF-KIE1
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Fakultet: Tutoring - poziom podstawowy
Jednostka: Instytut Pedagogiki
Grupy: Obowiązkowe dla 3 sem. (PE) pedagogiki, (3-l) niestacjonarne I stopnia
Obowiązkowe dla 3 sem. (PE) pedagogiki, (3-l) stacjonarne I stopnia
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 2.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Pełny opis:

TREŚCI PROGRAMOWE:

Wprowadzenie w praktykę tutoringu – cele i wartości, role osób uczestniczących, zasady komunikacji i współpracy. Identyfikowanie obszarów rozwojowych i zasobów osobowych uczestnika/czkitutoringu. Projektowanie działań w obszarze rozwoju osobistego lub naukowego. Cykliczne spotkania służące analizie, autorefleksji, motywowaniu i wspieraniu uczestnika/czkitutoringu.

Efekty uczenia się:

Wiedza

Ma wiedzę na temat projektowania ścieżki własnego rozwoju z wykorzystaniem relacji osobowej z tutorem/ką.

Umiejętności

Ma rozwinięte umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej.

Potrafi planować i organizować pracę indywidualną.

Potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności oraz analizować własne działania i wskazać ewentualne obszary wymagające modyfikacji.

Kompetencje społeczne

Ma krytyczny stosunek do posiadanej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego; dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności.

Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy; jest gotowy/a do współpracy.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-18
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin, 72 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Monika Czyżewska, Sylwia Galanciak, Ewa Grudziewska, Marlena Grzelak-Klus, Anna Perkowska-Klejman, Beata Szurowska, Mariola Wolan-Nowakowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium/warsztaty - Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

Oferta zajęć realizowanych z wykorzystaniem metody tutoringu na kierunku Pedagogika, studia stacjonarne I stopnia zostanie udostępniony na stronie:

http://www.aps.edu.pl/studenci/przebieg-studiow/tutoring-oferta-zajec/

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-21
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin, 72 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Monika Czyżewska, Ewa Duda, Sylwia Galanciak, Marlena Grzelak-Klus, Krystyna Heland-Kurzak, Anna Perkowska-Klejman, Katarzyna Szostakowska, Beata Szurowska
Prowadzący grup: Monika Czyżewska, Ewa Duda, Sylwia Galanciak, Marlena Grzelak-Klus, Krystyna Heland-Kurzak, Anna Perkowska-Klejman, Katarzyna Szostakowska, Beata Szurowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium/warsztaty - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)