Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Narzędzia diagnozy psychologicznej człowieka dorosłego PY-5F-NDC
Ćwiczenia (CW) Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

Lektura do zajęć:

Cyniak-Cieciura, M., Zawadzki, B., Strelau, J. (2016). Formalna Charakterystyka Zachowania - Kwestionariusz Temperamentu: wersja zrewidowana. Warszawa: Pracownia Testów Psychologicznych PTP, FRAGMENT: 1.1 Regulacyjna teoria temperamentu str. 8-22.

Siuta, J. (2006). Inwentarz Osobowości NEO-PI-R P.T. Costa, Jr I R.R. McCrea, podręcznik. Warszawa: Pracownia Testów Psychologicznych.

Rozdział 2 Charakterystyka czynników osobowości i ich składników str. 25-37

Rozdział 5 Charakterystyka Inwentarza, obliczanie i interpretacja wyników str. 88-103

Stemplewska – Żakowicz, K. (1998). Nowe spojrzenie na Test Niedokończonych Zdań J. B. Rottera, interpretacja jakościowa. Warszawa: Pracownia Testów Psychologicznych.

Częśc II Interpretacja jakościowa TNZ Rottera w różnych orientacjach teoretycznych.

Podejście poznawczo-fenomenologiczne w interpretacji TNZ Rottera str. 52-81

Martowska, K. (2012). ACL lista przymiotnikowa. Podręcznik . Warszawa: Pracownia Testów Psychologicznych PTP, wybrane fragmenty.

Matczak, A., Jaworowska, A., Ciechanowicz, A., Zalewska, E., Stańczak, J. (2006). Wielowymiarowy Kwestionariusz Preferencji WKP (wybrane fragmenty).

Egan, G. (2002). Kompetentne pomaganie. Poznań: Zysk i S-ka Wydawnictwa. Część druga „Podstawowe umiejętności komunikacji…” Rozdz. 6 (str. 161 – 181).

Wrześniewski, K. Sosnowski, T. Matusik, D. (2002). Inwentarz Stanu i Cechy Lęku (STAI). Podręcznik. Warszawa: Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Rozdz. 1 Wprowadzenie str. 5-8; Rozdz. 4 Stosowanie STAI str. 37-40.

Jan Strelau, Aleksandra Jaworowska, Kazimierz Wrześniewski, Piotr Szczepaniak (2005).

Podręcznik CISS Kwestionariusz radzenia sobie w sytuacjach stresowych N. S. Endler, J. D. A. Parker Polska adaptacja: Piotr Szczepaniak, Jan Strelau, Kazimierz Wrześniewski. Warszawa: Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55, Budynek dydaktyczny - główny A, sala 1107/1108
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 8:00 - 10:25, Budynek z aulami C, sala 3631
Małgorzata Najderska 25/ szczegóły
2 jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10, Budynek dydaktyczny - główny A, sala 1107/1108
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 10:30 - 12:55, Budynek z aulami C, sala 3631
Małgorzata Najderska 19/ szczegóły
3 jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40, Budynek dydaktyczny - główny A, sala 1107/1108
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40, Budynek z aulami C, sala 3631
Małgorzata Najderska 27/ szczegóły
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)