Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Logopedyczne aspekty trudności szkolnych PC-2S-LAS
Wykład (WYK) Semestr zimowy 2019/2020

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 10
Limit miejsc: (brak limitu)
Efekty uczenia się:

EFEKTY KSZTAŁCENIA

Zna podstawową terminologię stosowaną w logopedii związaną z mową i jej zaburzeniami

Potrafi określić przedmiot i zadania logopedii

Zna przebieg normatywnego rozwoju mowy dziecka

Ma podstawową wiedzę dot. charakterystyki głosek języka polskiego i różnic w realizacji dźwiękowej wyrazów i ich zapisu w normie

Potrafi dokonywać analizy sylabowej i głoskowej

Posiada wiedzę z zakresu logopedycznych aspektów trudności szkolnych

Rozumie trudności w pisaniu pozostające w związku z normą ortofoniczną oraz z zaburzeniami wymowy i mowy

Potrafi współpracować z logopedą w zakresie rozwijania mowy dziecka, korygowania zaburzeń jej rozwoju oraz minimalizowania trudności szkolnych dziecka

Potrafi prowadzić ćwiczenia słuchu fonematycznego (fonemowego) oraz analizy i syntezy słuchowej z dzieckiem z trudnościami w pisaniu

Umie zastosować wybrane grupy ćwiczeń stymulujących rozwój mowy dziecka

Ma przekonanie o potrzebie współpracy z logopedą w celu usuwania trudności w czytaniu i pisaniu

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy czwartek, 15:20 - 16:55, sala 1204
Izabela Więcek-Poborczyk 21/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek dydaktyczny - główny A
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)