(in Polish) Coaching we wczesnym wspomaganiu rozwoju
General data
Course ID: | SP-CWR |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Coaching we wczesnym wspomaganiu rozwoju |
Organizational unit: | Institute of Special Education |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
0 OR
2.00
(depends on study program)
|
Language: | Polish |
Type of course: | obligatory courses |
Learning outcomes: |
(in Polish) WIEDZA: - Zna relacje Coaching a nauczanie, terapia i doradztwo - podobieństwa, różnice oraz wykorzystanie w pracy terapeuty (możliwości i ograniczenia). - Zna pętlę coachingową: pytam, słucham, odzwierciedlam (kluczowe kompetencje coachingowe wg International Coach Federation) - Zna techniki komunikacji „możliwościami” i wzmacniania potencjału twórczego i nastawienia na poszukiwanie rozwiązań sytuacji powstających w trakcie procesu terapeutycznego - Zna narzędzia coachingowe wspierające utrzymywanie wysokiego poziomu zmotywowania partnerów sytuacji terapeutycznej. UMIEJĘTNOŚCI: - Umie określić relacje Coaching a nauczanie, terapia i doradztwo - podobieństwa, różnice oraz wykorzystanie w pracy terapeuty (możliwości i ograniczenia) - Umie wymienić kluczowe kompetencje coachingowe wg International Coach Federation - Umie zastosować techniki komunikacji „możliwościami” i wzmacniania potencjału twórczego i nastawienia na poszukiwanie rozwiązań sytuacji powstających w trakcie procesu terapeutycznego - Umie zastosować narzędzia coachingowe wspierające utrzymywanie wysokiego poziomu zmotywowania partnerów sytuacji terapeutycznej. KOMPETENCJE SPOŁECZNE: - Jest gotów do okazywania empatii rodzicom potrzebującym wsparcia i pomocy - Jest gotów współpracować z zespołem terapeutycznym. |
Classes in period "Winter semestr 2019/2020" (past)
Time span: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
Class, 10 hours
|
|
Coordinators: | Grażyna Walczak | |
Group instructors: | (unknown) | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Pass/Fail
Class - Pass/Fail |
Classes in period "Summer semestr 2019/2020" (past)
Time span: | 2020-02-29 - 2020-09-30 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
Class, 10 hours
|
|
Coordinators: | Grażyna Walczak | |
Group instructors: | Wioletta Dziarnowska | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: | Pass/Fail | |
Short description: |
(in Polish) Zaliczenie na podstawie wykonanych prac |
|
Full description: |
(in Polish) • Założenia coachingu • Relacje Coaching a nauczanie, terapia i doradztwo - podobieństwa, różnice oraz wykorzystanie w pracy terapeuty (możliwości i ograniczenia). • Pętla coachingową: pytam, słucham, odzwierciedlam (kluczowe kompetencje coachingowe wg International Coach Federation) . • Techniki komunikacji „możliwościami” i wzmacniania potencjału twórczego i nastawienia na poszukiwanie rozwiązań sytuacji powstających w trakcie procesu terapeutycznego |
|
Bibliography: |
(in Polish) Materiały podane przez wykładowcę |
|
Notes: |
(in Polish) Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 10 Przygotowanie się do zajęć, lektury 20 Przygotowanie się do egzaminu 15 Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji 15 Inne formy 5 Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
Copyright by Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.