Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Coaching we wczesnym wspomaganiu rozwoju

General data

Course ID: SP-CWR
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: (unknown)
Name in Polish: Coaching we wczesnym wspomaganiu rozwoju
Organizational unit: Institute of Special Education
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 0 OR 2.00 (depends on study program) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: Polish
Type of course:

obligatory courses

Learning outcomes: (in Polish)

WIEDZA:

- Zna relacje Coaching a nauczanie, terapia i doradztwo - podobieństwa, różnice oraz wykorzystanie w pracy terapeuty (możliwości i ograniczenia).

- Zna pętlę coachingową: pytam, słucham, odzwierciedlam (kluczowe kompetencje coachingowe wg International Coach Federation)

- Zna techniki komunikacji „możliwościami” i wzmacniania potencjału twórczego i nastawienia na poszukiwanie rozwiązań sytuacji powstających w trakcie procesu terapeutycznego

- Zna narzędzia coachingowe wspierające utrzymywanie wysokiego poziomu zmotywowania partnerów sytuacji terapeutycznej.

UMIEJĘTNOŚCI:

- Umie określić relacje Coaching a nauczanie, terapia i doradztwo - podobieństwa, różnice oraz wykorzystanie w pracy terapeuty (możliwości i ograniczenia)

- Umie wymienić kluczowe kompetencje coachingowe wg International Coach Federation

- Umie zastosować techniki komunikacji „możliwościami” i wzmacniania potencjału twórczego i nastawienia na poszukiwanie rozwiązań sytuacji powstających w trakcie procesu terapeutycznego

- Umie zastosować narzędzia coachingowe wspierające utrzymywanie wysokiego poziomu zmotywowania partnerów sytuacji terapeutycznej.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE:

- Jest gotów do okazywania empatii rodzicom potrzebującym wsparcia i pomocy

- Jest gotów współpracować z zespołem terapeutycznym.

Classes in period "Winter semestr 2019/2020" (past)

Time span: 2019-10-01 - 2020-02-16
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Class, 10 hours more information
Coordinators: Grażyna Walczak
Group instructors: (unknown)
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - Pass/Fail
Class - Pass/Fail

Classes in period "Summer semestr 2019/2020" (past)

Time span: 2020-02-29 - 2020-09-30
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Class, 10 hours more information
Coordinators: Grażyna Walczak
Group instructors: Wioletta Dziarnowska
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Pass/Fail
Short description: (in Polish)

Zaliczenie na podstawie wykonanych prac

Full description: (in Polish)

• Założenia coachingu

• Relacje Coaching a nauczanie, terapia i doradztwo - podobieństwa, różnice oraz wykorzystanie w pracy terapeuty (możliwości i ograniczenia).

• Pętla coachingową: pytam, słucham, odzwierciedlam (kluczowe kompetencje coachingowe wg International Coach Federation) .

• Techniki komunikacji „możliwościami” i wzmacniania potencjału twórczego i nastawienia na poszukiwanie rozwiązań sytuacji powstających w trakcie procesu terapeutycznego

Bibliography: (in Polish)

Materiały podane przez wykładowcę

Notes: (in Polish)

Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 10

Przygotowanie się do zajęć, lektury 20

Przygotowanie się do egzaminu 15

Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji 15

Inne formy 5

Sumaryczna liczba punktów ECTS 2

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
contact accessibility statement mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)