Obowiązkowe dla 5 sem. SC, socjologia komunikacji społecznej, (3-l) stacj. I st. (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021Z - Semestr zimowy 2021/2022 2022Z - Semestr zimowy 2022/2023 2023Z - Semestr zimowy 2023/2024 2024Z - Semestr zimowy 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021Z | 2022Z | 2023Z | 2024Z | |||||
SC-3S-PIE |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
SC-3S-SAM |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład - podstawą zaliczenia jest kolokwium pisemne w formie testu jednokrotnego wyboru |
|
||
SC-3S-TBK1 | brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/2025
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Sposoby pomiaru efektów uczenia się: Wiedza - Ocena na podstawie egzaminu i zaliczenia Umiejętności - Ocena na podstawie egzaminu i zaliczenia Kompetencje społeczne - Ocena wypowiedzi ustnej |
|
||
SC-3S-WSM |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Sposoby pomiaru efektów uczenia się: Wiedza - Ocena na podstawie egzaminu Umiejętności - Ocena na podstawie egzaminu Kompetencje społeczne - Ocena wypowiedzi ustnej |
|
||
SC-3S-WKK |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
- Aktywny udział w zajęciach (każdy student jest zobowiązany zabrać merytoryczny głos na conajmniej jednych zajęciach) - Obowiązkowa cotygodniowa aktywność w grupie na Teams na podany temat - Obowiązkowe przeczytanie wszystkich tekstów podanych na zajęcia - Napisanie 3 esejów, które mają posiadać odpowiedni układ: 1) Wstęp - wskazanie na odpowiedni aspekt zagadnienia - teza badawcza 2) Rozwinięcie - omówienie kolejnych zagadnień w oparciu o zebrany materiał - odniesienie się do wybranych prac, teorii i koncepcji - przedstawienie argumentów potwierdzających zdanie autora - dwie linie argumentacyjne (za i przeciw) - dyskusja 3) Podsumowanie - podsumowanie głównych argumentów eseju - określenie czy teza została uznana za prawdziwą czy nieprawdziwą - wskazanie praktycznych konsekwencji |
|
||