Obowiązkowe dla stud. podyplomowych: wczesna interwencja - pomoc dziecku i rodzinie (nauczycielskie) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022 2021Ln - Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 2022Zn - Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2021Zn | 2021Ln | 2022Zn | |||||
SP-AFU-1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-APW | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-AUP1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-DNS1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Sposób pomiaru efektów kształcenia: - Wiedza: dyskusja na temat treści z wykładów oraz wskazana literatura. - Umiejętności: zaliczanie prac cząstkowych realizowanych w trakcie zajęć - Kompetencje społeczne: ocena zaangażowania studenta w trakcie zajęć. - Obecność |
|
|||
SP-DFE1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-DFP1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-DSP2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład |
|
|||
SP-ERG2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-FIP2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-OFM1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Sposoby diagnozowania dziecka z wada słuchu Orientacyjne badania słuchu Narzędzia diagnostyczne wykorzystywane w badaniach słuchu Interpretacja wyników badań |
|
|||
SP-FOW1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-GZZ1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-KDS1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-MWT2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-MNT1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-MKI4 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-MIT1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-MWI1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-MSK1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie metodami diagnozy behawioralnej z rodzajami ćwiczeń usprawniających dziecko z wadą słuchu (słuchowe, oddechowe, artykulacyjne) Umiejętność wykorzystania różnorodnych metod we wczesnej terapii dzieci z uszkodzonym narządem słuchu |
|
|||
SP-MIS1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: Wykład Forma zaliczenia: zaliczenie |
|
|||
SP-NED2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: 1. Test z treści przedmiotu 2. Analiza literatury Celem wykładu jest poznanie mechanizmów powstawania zaburzeń rozwojowych z uwzględnieniem wiedzy z zakresu neurologii dziecięcej. |
|
|||
SP-NKL2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-MND1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-PSC3 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: Wykład Forma zaliczenia: zaliczenie |
|
|||
SP-POD2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-KPP2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Sytuacje pozorowane – trening praktyczny. Egzamin teoretyczny i praktyczny. Sposób pomiaru efektów kształcenia w obszarze: WIEDZA: - prezentacja, - ocena poprzez obserwację podczas ćwiczeń praktycznych UMIEJĘTNOŚCI: - obserwacja ćwiczeń praktycznych, - obserwacja egzaminu zaliczeniowego KOMPETENCJE SPOŁECZNE: - standardy zachowań pod względem bezpieczeństwa w pracy, - powtórki wiedzy teoretycznej i praktycznej |
|
|||
SP-PZA | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-P-WIN | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
SP-PSD1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie studentów z podstawową wiedzą z zakresu uwarunkowań i zaburzeń psychicznych wieku rozwojowego |
|
|||
SP-PRK1 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||