Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2] Semestr zimowy 2024/2025
Lektorat, grupa nr 9

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski III – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG3-B2]
Zajęcia: Semestr zimowy 2024/2025 [2024Z] (w trakcie)
Lektorat [LEK], grupa nr 9 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 8:00 - 9:35
sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Data i miejsceProwadzący
2025-01-27 08:00 : 09:35 sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B
2025-02-03 08:00 : 09:35 sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 11
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Beata Wiśniewska
Literatura:

English File Upper-intermediate Multipack Student's Book A Workbook A with Online Practice, Oxford.

Grammar Practice for Upper Intermediate Students, Pearson Longman

Oxford Practice Grammar Advanced, Oxford

MyGrammarLab Intermediate, Pearson

Artykuły z Newsweek Learning English oraz ze źródeł internetowych.

Zakres tematów:

Grammar: The position of adverbs and adverbial phrases, future perfect and future continuous, zero and first conditionals, future time clauses.

Vocabulary: the use of adverbs and adverbial phrases, talking about books, discussing and creating short stories, talking about the environment, weather conditions, making predictions, discussing risky behaviour, extreme sports, expressions with 'take'.

Metody dydaktyczne:

Metoda kognitywna: porównanie i analiza struktur gramatycznych oraz tekstu.

Podejście komunikacyjne: narracja, opis, dyskusja, personalizacja.

Podejście zadaniowe: interakcja i mediacja.

Metody aktywizujące: rozwiązywanie problemów, odgrywanie scenek, mapy myśli.

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie na podstawie testów, prac pisemnych, prac domowych, ustnych prezentacji, aktywności. Obowiązkowa praca na platformie APS e-learning.

Próg zdawalności testów - 60%.

Uwagi:

lektorat II rok

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)