Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2]
Semestr zimowy 2024/2025
Lektorat,
grupa nr 7
Przedmiot: | Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/2025 [2024Z]
(w trakcie)
Lektorat [LEK], grupa nr 7 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 15 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Monika Wójcik |
Strona domowa grupy: | http://www.aps.edu.pl |
Literatura: |
Podręcznik kursowy English File B2 Upper Intermediate wyd. Oxford University Press English Grammar in Use R. Murphy, Cambridge University Press Vocabulary Games and Activities Grammar S. Thornbury, Oxford University Press My Grammar Lab SB Intermediate My Grammar Lab SB Advanced |
Zakres tematów: |
Materiał leksykalny: rozpoznawanie znaczenia wyrazów z kontekstu, przymiotniki złożone, słownictwo związane ze snem oraz muzyką, choroby i urazy, ubrania/moda, czasowniki opisujące odczucia zmysłowe, ludzkie ciało, podróżowanie. Zagadnienia gramatyczne: formułowanie pytań i odpowiedzi, szyk wyrazów w pytaniach, czasowniki posiłkowe, struktury ze stopniem wyższym przymiotnika, czasowniki used to, be used to, get used to, imiesłów odczasownikowy, bezokolicznik, czasy present perfect prosty i ciągły, czasowniki modalne w czasie przeszłym, przysłówki. |
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna, rozwijanie wszystkich 4 sprawności językowych, tj. mówienia, czytania, pisania i słuchania. Zajęcia mają na celu rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 1-3 podręcznika podstawowego (English File B2, Upper Intermediate, wyd. OUP). Doskonalenie umiejętności związanych z tematyką z podręcznika oraz tematyką poruszaną na zajęciach. Doskonalenie słuchania i czytania z wybranych źródeł internetowych. |
Metody i kryteria oceniania: |
Przygotowanie do zajęć, zadania oraz prace domowe Obowiązujące słownictwo do opanowania Testy sprawdzające stopień opanowania materiału w trakcie oraz po każdym zakończonym rozdziale; wynik procentowy plus ocena w skali 2-5 Ćwiczenia na platformach internetowych Ocena aktywności studenta w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, zadania pisemne, wypowiedzi ustne oraz udział w dyskusji w trakcie zajęć). Egzamin końcowy ustny i pisemny |
Uwagi: |
lektorat I rok przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka praca indywidualna, w parach i grupach multimedialne techniki nauczania ćwiczenia na Platformie Internetowej e-learning APS oraz OXFORD UNIVERSITY PRESS Zajęcia lektoratowe z języka prowadzone są stacjonarnie do odwołania |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.