Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2]
Semestr zimowy 2024/2025
Lektorat,
grupa nr 20
Przedmiot: | Język angielski I – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG1-B2] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/2025 [2024Z]
(w trakcie)
Lektorat [LEK], grupa nr 20 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 22 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Monika Wójcik |
Strona domowa grupy: | http://www.aps.edu.pl |
Literatura: |
Podręcznik obowiązkowy English File Upper-intermediate Student's Book i Workbook Materiały własne wykładowcy 'English Vocabulary in Use' by Murphy wyd. Cambridge 'English Grammar in Use' by Murphy wyd. Cambridge 'Repetytorium. Angielski. Gramatyka z ćwiczeniami' Anna Treger wyd. Lingo języki nieobce 'Język angielski. Ćwiczenia oraz repetytorium gramatyczne.' Maciej Matasek wyd. Handybooks 'Grammarway 3' Jenny Dooley, Virginia Evans My Grammar Lab SB Advanced wyd.Pearson My Grammar Lab SB Intermediate wyd.Pearson |
Zakres tematów: |
1A Gramatyka-Tworzenie pytań- pytania bezpośrednie, pośrednie Słownictwo- Wyrażenia związane z pracą 1B Gramatyka- Czasowniki wspomagające/ operatory; the... the + stopień wyższy przymiotnika/ przysłówka Słownictwo- przymiotniki złożone + modyfikatory 2A Gramatyka- Present Perfect Simple i Continuous Słownictwo- Choroby i kontuzje 2B Słownictwo- Słownictwo związane z wiekiem, ubrania i moda Gramatyka-kolejność przymiotników i przymiotniki jako rzeczowniki 3A Wprowadzenie słownictwa związanego z podróżowaniem samolotem |
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna: - przygotowanie studentów do komunikacji językowej Metoda podająca: -wyjaśnienie, mini-wykład Metoda problemowa: - burza mózgów, dyskusja dydaktyczna Metoda praktyczna: - ćwiczenia przedmiotowe Multimedialne techniki nauczania: - ćwiczenia na wybranych platformach e-learningowych Praca w grupach lub parach na osobnych kanałach na platformie Teams (w przypadku nauki zdalnej) |
Metody i kryteria oceniania: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: - testy cząstkowe - testy zaliczeniowe - ukończenie wskazanych kursów na platformie e-learning APS z wynikiem minimum 60% - wypowiedzi pisemne (praca domowa, karty pracy)- w terminie -ocena aktywności studenta w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, wypowiedzi i udział w dyskusji w trakcie zajęć) |
Uwagi: |
lektorat I rok przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka praca indywidualna, w parach i grupach multimedialne techniki nauczania ćwiczenia na Platformie Internetowej e-learning Zajęcia lektoratowe z języka prowadzone są stacjonarnie do odwołania |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.