Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Metodologie badań społecznych [SC-2F-MBS1] Semestr zimowy 2024/2025
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Metodologie badań społecznych [SC-2F-MBS1]
Zajęcia: Semestr zimowy 2024/2025 [2024Z] (w trakcie)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 13:30 - 15:05
sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Data i miejsceProwadzący
2025-01-27 13:30 : 15:05 sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B
2025-02-03 13:30 : 15:05 sala 2119
Budynek biblioteczno-dydaktyczny B
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 18
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Mateusz Bieńkowski
Literatura:

• G. Riemann, F. Schütze, „Trajektoria” jako podstawowa koncepcja teoretyczna w analizach cierpienia i bezładnych procesów społecznych, w: K. Kaźmierska (red.) Metoda biograficzna w socjologii. Antologia tekstów. Nomos. Kraków 2012, s. 389-415 (przedruk z „Kultura i społeczeństwo” 1992, t.39)

• Krzywicki Ludwik. 1933. Pamiętniki bezrobotnych. Warszawa: Instytut Gospodarstwa Społecznego.

• Prochera P., Lutostański M.J. Jak zrozumieć konsumenta w: Lutostański, Łebkowska, Protasiuk Badanie rynku. Warszawa: Wydawnictwo PWN

• Archanowicz-Kudelska A. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi w: Lutostański, Łebkowska, Protasiuk Badanie rynku. Warszawa: Wydawnictwo

Kaja Kaźmierczak (red.). (2012). Metoda biograficzna w socjologii. Antologia tekstów. Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos.

• Gorączka A., Czajka A. 2021. Badania shopperowe w: Lutostański, Łebkowska, Protasiuk Badanie rynku. Warszawa: Wydawnictwo PWN

• Kowalski J., Pawłowska B., Omiecińska. 2020. Badania neuromarketingowe w: Lutostański, Łebkowska, Protasiuk Badanie rynku. Warszawa: Wydawnictwo PWN

• Maison D., Affeltowicz D. 2021. Co psychologia może wnieść do biznesu? Badania konsumenckie towarzyszące wprowadzaniu nowego produktu na rynek w: Przegląd Psychologiczny, 2021, tom 64, Nr 2. 53–71.

• Pokrzywa Anna. 2020. E-sąsiedztwo. Nowa arena miejskich wspólnot lokalnych. W: Lewenstein Barbara, Dudkiewicz Magdalena oraz Winiarska Aleksandra (red.) Miejskie wspólnoty, Wydawnictwo Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Zakres tematów:

Metoda biograficzna

Analiza dyskursu

Badania focusowe

Badania online

Badania marketingowe

Metody dydaktyczne:

dyskusje tematyczne,

badania terenowe,

praca grupowa

praca z tekstem

.

Metody i kryteria oceniania:

• Obecność

• Prezentacja

• Aktywność podczas zajęć

• Wykonanie prac projektowych

Uwagi:

grupa ćwiczeniowa I DUSC B1 (po kierunku socjologia)

Metody kształcenia:

dyskusja, praca w zespołach, praca z książką (prezentacje lektur), dyskusje tematyczne, burza mózgów, konsultacje projektów badawczych

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ul. Szczęśliwicka 40,
02-353 Warszawa
tel: +48 22 589 36 00 https://www.aps.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-9 (2024-12-18)