Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Fakultet: Tutoring rozwojowo-naukowy [PE-2FF-KIE1] Semestr letni 2022/2023
Laboratorium/warsztaty, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Fakultet: Tutoring rozwojowo-naukowy [PE-2FF-KIE1]
Zajęcia: Semestr letni 2022/2023 [2022L] (zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 13:30 - 15:05
sala 3413
Budynek z aulami C jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 7
Limit miejsc: 9
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Anna Perkowska-Klejman
Literatura:

Dalszy dobór literatury uzależniony jest od podejmowanego tematu oraz planu rozwoju własnego

Zakres tematów:

Celem zajęć jest uczenie samodzielnego myślenia, budowania opinii i sądów opartych na wiedzy, badaniach naukowych i innych rzeczowych argumentach związanych z wiedzą z obszaru pedagogiki. Szczególna uwaga zostanie poświęcona zagadnieniom refleksyjnej praktyki, kreatywności, twórczości, poszukiwania nowych rozwiązań, gotowości do inicjowania i wdrażania zmian. Tutess będą zachęcani do prowadzenia refleksyjnych dzienników i dokumentowania swoich osiągnięć pod postacią portfolio.

Będziemy wdrażać metody uczenia się opartego na współpracy, identyfikować własne zasoby, odkrywać obszary wspólnych zainteresowań. Tutorka udzieli wsparcia w zakresie samorozwoju w wybranych aspektach: naukowym, społecznym, kulturowym i psychologicznym.

Metody dydaktyczne:

Praca ze studentem odbywa się podczas indywidualnych i grupowych, systematycznych i planowanych spotkań. Połączenie dwóch rodzajów tutoringu - rozwojowego i akademickiego/naukowego.

Forma realizacji: tutoriale grupowy i indywidualne

Metody: praktyczno- problemowa, panel dyskusyjny, rozmowa, dyskusje na platformie Microsoft Teams, spotkania.

Metody i kryteria oceniania:

Ocenie podlega stopień zaangażowania się studenta w samorozwój. Obecność na spotkaniach (tutorialach) indywidualnych i grupowych. Ewentualna ocena portfolio.

Uwagi:

grupa warsztatowa - dr hab. Anna Perkowska-Klejman

NAKŁAD PRACY STUDENTA

Godziny kontaktowe: 12 h.

Udział w tutorialach grupowych i indywidualnych – 15 h

SPOSÓB MIERZENIA EFEKTÓW KSZTAŁCENIA

Ocena różne aktywność i postawy studenta związanych z uczniem się metodą tutoringu

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)