Fakultet: Tutoring rozwojowo-naukowy [PE-2FF-KIE1]
Semestr letni 2022/2023
Laboratorium/warsztaty,
grupa nr 1
Przedmiot: | Fakultet: Tutoring rozwojowo-naukowy [PE-2FF-KIE1] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/2023 [2022L]
(zakończony)
Laboratorium/warsztaty [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 7 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 9 | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Anna Perkowska-Klejman | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Dalszy dobór literatury uzależniony jest od podejmowanego tematu oraz planu rozwoju własnego |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Celem zajęć jest uczenie samodzielnego myślenia, budowania opinii i sądów opartych na wiedzy, badaniach naukowych i innych rzeczowych argumentach związanych z wiedzą z obszaru pedagogiki. Szczególna uwaga zostanie poświęcona zagadnieniom refleksyjnej praktyki, kreatywności, twórczości, poszukiwania nowych rozwiązań, gotowości do inicjowania i wdrażania zmian. Tutess będą zachęcani do prowadzenia refleksyjnych dzienników i dokumentowania swoich osiągnięć pod postacią portfolio. Będziemy wdrażać metody uczenia się opartego na współpracy, identyfikować własne zasoby, odkrywać obszary wspólnych zainteresowań. Tutorka udzieli wsparcia w zakresie samorozwoju w wybranych aspektach: naukowym, społecznym, kulturowym i psychologicznym. |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Praca ze studentem odbywa się podczas indywidualnych i grupowych, systematycznych i planowanych spotkań. Połączenie dwóch rodzajów tutoringu - rozwojowego i akademickiego/naukowego. Forma realizacji: tutoriale grupowy i indywidualne Metody: praktyczno- problemowa, panel dyskusyjny, rozmowa, dyskusje na platformie Microsoft Teams, spotkania. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenie podlega stopień zaangażowania się studenta w samorozwój. Obecność na spotkaniach (tutorialach) indywidualnych i grupowych. Ewentualna ocena portfolio. |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa warsztatowa - dr hab. Anna Perkowska-Klejman NAKŁAD PRACY STUDENTA Godziny kontaktowe: 12 h. Udział w tutorialach grupowych i indywidualnych – 15 h SPOSÓB MIERZENIA EFEKTÓW KSZTAŁCENIA Ocena różne aktywność i postawy studenta związanych z uczniem się metodą tutoringu |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.