Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023
Lektorat,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023 [2022Ln]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, sobota (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 13:15 - 15:40
sala 1069 Budynek dydaktyczny - główny A jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 14 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Beata Wiśniewska | ||||||||||||
Literatura: |
Roadmap B2+ Students' Book and Workbook Pearson MyEnglishLab Pearson Grammar Practice for Upper intermediate Students. Pearson Longman English Grammar in Use Cambridge Internet articles Czasopisma anglojęzyczne: Polska Newsweek Learning English, Psychologies, English Matters |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Talking about recovery. Describing illnesses and injuries. Discussing charities. Commenting on urban change. Making suggestions about new uses for old buildings. Grammar: the future in the past, double comparatives, negative questions and 'echo' questions. |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metoda kognitywna: analiza tekstów i struktur gramatycznych, ćwiczenia gramatyczne. Podejście komunikacyjne: interakcja, dyskusja, praca w parach i grupach, luki informacyjne, ankiety, personalizacja. |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Testy cząstkowe i egzaminacyjne. Ocena aktywności. Ocena zadanych prac pisemnych i prezentacji. Frekwencja. |
||||||||||||
Uwagi: |
gr. lekt. z j. angielskiego I ZM/PC, I ZM/PY - mgr B. Wiśniewska |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.