Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2]
Semestr letni 2022/2023
Lektorat,
grupa nr 18
Przedmiot: | Język angielski II – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG2-B2] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/2023 [2022L]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 18 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 24 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Alicja Fiałek |
Literatura: |
Podręcznik kursowy Roadmap B2 Upper Intermediate wyd. Pearson English Grammar in Use R. Murphy, Cambridge University Press Vocabulary Games and Activities Grammar S. Thornbury, Oxford University Press English Grammar, Martinet Bored? Games C. Fitzgerald, R. Lukasiak Internet |
Zakres tematów: |
Materiał leksykalny: czasowniki występujące z przyimkami, zwroty opisujące stany emocjonalne, przymiotniki opisujące cechy charakteru, czasowniki opisujące zdrowy tryb życia, zwroty z czasownikiem get. Zagadnienia gramatyczne: formułowanie różnego rodzaju pytań, czasy przeszłe, czasowniki used to, would, keep -ing, czasowniki w związkach wyrazowych, strona bierna, przymiotniki zakończone na -ed i -ing. Funkcje językowe: rozpoczynanie i utrzymywanie rozmowy, opisywanie doświadczeń życiowych, przeprowadzanie wywiadu o cechach osobowości, aktywny wkład w dyskusję, rozpoznawanie przesady, dodawanie zainteresowania w opisie, rozumienie zasady przyczyna- skutek, zarys problemów związanych z pracą, polecanie, składanie i reagowanie na skargi/ reklamacje, formułowanie pytań i odpowiedzi nt. spraw osobistych, rozróżnianie stopnia formalności tekstu, rozróżnianie instrukcji pozytywnych i negatywnych. Materiały autentyczne z internetu ukazujące zróżnicowanie języka angielskiego pod względem różnych akcentów / słownictwa. |
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna, rozwijanie wszystkich 4 sprawności językowych, tj. mówienia, czytania, pisania i słuchania. Zajęcia mają na celu rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 1-3 podręcznika podstawowego (Roadmap B2, Upper Intermediate, wyd. Pearson). Doskonalone będą wypowiedzi pisemne i ustne związane z ww tematyką oraz tematyką poruszaną na zajęciach. Doskonalenie słuchania i czytania ze źródeł internetowych. |
Metody i kryteria oceniania: |
Przygotowanie do zajęć oraz praca domowa zadawana i sprawdzana na każdych zajęciach Obowiązujące słownictwo do opanowania; sprawdzane ustnie na każdych zajęciach Testy sprawdzające stopień opanowania materiału po każdym zakończonym rozdziale; wynik procentowy plus ocena w skali 2-5 Ćwiczenia na platformie internetowej Ocena aktywności studenta w trakcie zajęć (ćwiczenia z podręcznika, pisemne prace domowe, wypowiedzi i udział w dyskusji w trakcie zajęć). Egzamin końcowy ustny i pisemny |
Uwagi: |
lektorat I rok przygotowanie studentów do komunikacji językowej i samodzielnego używania języka praca indywidualna, w parach i grupach multimedialne techniki nauczania ćwiczenia na Platformie Internetowej e-learning Zajęcia lektoratowe z języka prowadzone są stacjonarnie do odwołania |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.