Komunikacja i media [PY-5S-KIM]
Semestr letni 2022/2023
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Komunikacja i media [PY-5S-KIM] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/2023 [2022L]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 24 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Joanna Witowska | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Ancis, J. R. (2020). The age of cyberpsychology: An overview. Technology, Mind, and Behavior, 1(1). Ogonowska, A. (2021). Cyberpsychologia. Media - użytkownicy - zastosowania. Wydawnictwo Impuls. Ptaszek, G. (2019). Edukacja medialna 3.0 Krytyczne rozumienie mediów cyfrowych w dobie Big Data i algorytmizacji. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Goban - Klas, T. (2004). Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu. Wydawnictwo PWN. |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Komunikacja, nowe media i miediatyzacja. 2. Transformacja rynku medialnego. Migracja treści i konwergencja mediów. 3. Media społecznościowe. 4. Edukacja medialna - od edukacji 1.0 do edukacji 3.0. 5. Manipulacja komunikacją - formy dezinformacji online (propaganda komputacyjna: boty społeczne, trolling, fake news) i jej demaskowanie (krytyczne myślenie). |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
prezentacje o charakterze multimedialnym, dyskusja akademicka, analiza wybranych zagadnień związanych z przedmiotową problematyką |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Obecność na zajęciach Przygotowanie projektu badawczego w zespołach |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
grupa wykładowa dla IV DMPY-SPS |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.