Język angielski IV – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG4-B2]
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022
Lektorat,
grupa nr 9
Przedmiot: | Język angielski IV – B2, poziom średnio-zaawansowany wyższy [51-0F-ANG4-B2] | ||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022 [2021Ln]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 9 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
jednokrotnie, niedziela (konkretny dzień, zobacz opis przedmiotu), 15:45 - 18:10
sala 3310/3311 Budynek z aulami C jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 16 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Prowadzący: | Beata Wiśniewska | ||||||||||||
Literatura: |
Roadmap B2 with Online Practice, Pearson. Grammar Practice for Upper Intermediate Students, Pearson Longman. |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Gramatyka: relative clauses - defining and non-defining, expressing obligation and prohibition - have to, mustn't, not allowed to, verb formation with-en suffix or prefix. Słownictwo: adjectives to describe things, job requirements, 21st-century words. Mówienie: describing precious possessions, talking about jobs, giving advice, informal presentations. |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metoda kognitywna: analiza tekstów i struktur gramatycznych, ćwiczenia gramatyczne. Podejście komunikacyjne: interakcja, dyskusja, praca w parach i grupach, luki informacyjne, ankiety, personalizacja. |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Testy cząstkowe i egzaminacyjne. Ocena aktywności. Ocena pracy na platformach nauki zdalnej: My English Lab i APS e-learning. |
||||||||||||
Uwagi: |
grupa lektoratowa z jęz. angielskiego dla II ZM/PC; II ZM/PY -mgr B.Wisniewska |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.